Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 24 marca 2017

Patchwork dla Inki ;)

Hej :) Witam Was miło :)

Dziś nie mam jaj :P
Stwierdzam,że z miłą przyjemnością odetchnęłam od wielkanocnych kartek,oddając się patchworkowej pracy.Wykonałam ją na całoroczne świąteczne kartkowanie u Inki :)
Tematem marcowym jak tytuł powiada jest kartka wykonana tą techniką.
Bardzo przyjemnie mi się robiło taką pracę ku mojemu zdziwieniu.
Kiedyś już coś " dziobałam " w tym stylu,ale chyba jeszcze nie bardzo byłam na to wtedy gotowa ...
Nie chyba,bo na pewno :D

Oto moja skromna interpretacja marcowego wyzwania :
( śnieżynki od Ani:* )
Tekturka z rogatym jak znalazł ;) Bardzo się przydała :)






Całoroczny banerek zabawy :

Zanim skończę,chciałabym pochwalić się wyróżnieniem :)

 

Za kartkę :


Byłam bardzo zaskoczona i zarazem ucieszona :)
Serdecznie dziękuję Szanownemu Jury za oddane głosy :)

Zmykam działać z rękawiczkami dla Ulci ;)

Miłego weekendu Kochani :)
😙😙😙

A.M.S.

Ps. Walczyłam dzielnie,ale cholira była sprytniejsza :(
No i rozłożyła mnie na łopaty,że ledwo pikam :(
Przez weekend muszę się kurować zamiast korzystać z pięknej pogody !!! 



22 komentarze:

  1. Superaśna kartka, bardzo mi się podoba.
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta paczworkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny patchwork a wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstała śliczna i taka delikatnie niebieska karteczka. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna patchworkowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka super!!! I gratuluje wyróżnienia i zdrowka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna patchworkowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, cudowny patchwork w moich ulubionych kolorkach.
    Gratuluję wyróżnienia i życzę powrotu do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła Ci fantastycznie;) Dopracowana i śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione niebieskości... podziwiam kunszt Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana kuruj się! Życzę zdrowia!
    Karteczka śliczna :) z niecierpliwością czekam na obiecane rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknaaaa! te warstwy mnie zachwycają - to będzie kolejna rzecz na mojej liście tych rzeczy, których chcę się nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilonko kochana, przede wszystkim to dużo zdrówka Ci życzę, niech to paskudztwo już sobie idzie gdzie indziej, a Tobie da święty spokój :)
    Po drugie, gratuluję wyróżnienia, śliczna karteczka więc Ci się należało :)
    Po trzecie śliczną kartkę zrobiłaś, fajna i delikatna, bardzo mi sie podoba :)
    A po czwarte to przesyłam gorące całusy i życzę, mimo choroby, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka powstała u Ciebie, ja robię Wielkanocne a Ty już chyba zaczynasz na kolejne święta:-))) Kochana, dziękuje serdecznie za Twoją wczorajszą sympatyczną wizytę u mnie i wszystkie ciepłe słowa, zaglądnij ponownie, serdecznie zapraszam również do grona obserwatorów, będzie mi bardzo miło, ja zostaję tu na dłużej, podoba mi się Twoje kreatywne miejsce :-))) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj kochana moja, kartka cudna jest, muszę też spróbować tej metody bo już parę razy się zamierzałam ale koniec końców nie próbowałam. Zdrowiej Słoneczko moje bo niebawem ma być ciepełko na dworze :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. P.S. Gratuluję oczywiście wyróżnienia bo zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszła super! Cieszę się, że mobilizacja do jej powstania się pojawiła i że ją wykorzystałaś - patrz, ominęła by nas taka pięknota - bardzo ładnie szachownicę udekorowałaś, myślę, że w tym sęk, żeby te pola miały pasujące do siebie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna dłubankowa kompozycja :)
    Jak fajnie, że zostałaś wyróżniona! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka:) A bombeczka tekturowa na środku to wisienka na torcie:) Gratulacje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i karteczka patchworkowa swietna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Zasłużona wygrana to też była moja faworytka!

    OdpowiedzUsuń