Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 14 października 2016

Z tagami na czerwono w kropeczki :)

Witam :)

Dziś przedstawiam Wam co ostatnio wykombinowałam  :D
Testowałam moje stempelki :)
Pokolorowałam je kredkami akwarelowymi,no cóż...wciąż się uczę ;)
I tak sobie wymyśliłam,by wkomponować je w tagi :)
Takie skromne :)
A,że mam hopla na punkcie kropeczek,to nie obyło się bez nich ;)
Zatem dziś bez kwiatków foamiranowych....
zastąpiły je te skromne stempelki :)
Jak wyszło?
No nie wiem,co sądzicie ?
Pierwsza to karteczka z tagiem i moją gorjusską :)
Będę nią zamęczać zapewne,póki nie dorobię się nowej hi hi ....




I w podobnym klimacie,ale w formie ( tylko ) tagu z kwiatkami,mnie one wyglądają na maki,zatem tak je potraktowałam,a może to malwy ???
Ale obciach...ale wiem,że Wy mnie z pewnością oświecicie :)
Liczę na to :)



Coś mnie napadło na takie " skromniaczki " :)
Pewnie jeszcze niejedne takie wykonam ...

Dziękuję Wam ślicznie za odwiedzinki i miłe słowa,które u mnie zostawiacie :)
Pozdrawiam Was miło :)






12 komentarzy:

  1. Piękna kartka :) Dziewczynka jest urocza :) A motyw kropek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorjusska świetna :) Czerwone z kropkami pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromniaczki? Ilonko kochana one są śliczne! A szczególnie ta pierwsza, jest cudna. Lubię takie klimaty i bardzo, bardzo Ci za nią dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne! Ta z motylkiem i makami (czy też malwami - jak zwał, tak zwał:) szczególnie mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki że do mnie zajrzałaś , no i oczywiście dziękuje za przesympatyczne komentarze. Nie wiem tylko czemu chcesz przyglądać zabawie karteczkowej , zamiast do niej dołączyć. Byłoby mi bardzo miło, tym bardziej że Twoje kartki , tagi i inne pace z papierów sa przepiękne !! Serdecznie zapraszam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i to obie :)
    Z tymi kropeczkami wyszły bardzo uroczo :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie słodkie:) i baaardzo dziewczęce!

    OdpowiedzUsuń