Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 19 września 2015

99

Hej...hej...hej...

Żyję jeszcze,jakby ktoś pytał gdzie mnie wcięło na tak długo ...
Utknęłam w jakiejś czasoprzestrzeni pomiędzy wakacyjną aurą,a początkiem koszmaru jakim jest  nowy rok szkolny ...
Jednak udało mi się wydostać z tej " czarnej dziury " i powracam,mam nadzieję na dłużej...

Dziś przedstawiam kartkę stworzoną z okazji rocznicy ślubu.
Mimo już późnej pory,nie będę się rozpisywać za bardzo...przejdę od razu do fotek...





 
Obowiązkowo wewnątrz kopertka na kaskę
Jak wspomniałam powyżej - mimo późnej już pory,nie rozgadałam się dziś za bardzo :(
Ale nadrobię to :)
Póki co pozdrawiam WAS serdecznie :)
Do rychłego ;)
Dobrej nocki :)***

3 komentarze:

  1. Piękna praca- u mnie podobnie z czasem....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka, witaj ponownie i mam nadzieję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ze jeszcze coś tutaj skrobniesz:-) czekamy na kolejne posty. kartka przepiękna, bardzo lubie Twój styl

    OdpowiedzUsuń