Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

145

Witajcie ;)
Zarzekałam się,że już nic świątecznego nie poczynię w tym sezonie,a jednak ;)
Naszło mnie całkiem spontanicznie :)
I to na co ??? ;)
Na bibułkowe kwiatki...
Już ze dwa lata będzie jak minęło od ostatniej zabawy z bibułą.
I tak zaczęłam od jednego kwiatka,aż uzbierało się troszkę i powstała koncepcja zrobienia mojego własnego stroiczka na stół ;)
Do tego dziś na szybko wyplotłam koszyk ;)
Niestety kwiatki są z bibuły zwykłej,a nie z krepiny ( wiem,że z tej - efekt byłby fajniejszy,ale cóż - wykorzystałam po prostu to co posiadałam - a zapas bibuł mam niemały ;) )






Korzystając jeszcze z okazji klimatycznej aury wielkanocnej,zamieszczam ( póki pamiętam ) króciótką relację z wymianki karteczkowej,którą zorganizowała Daria.Dziękuję Dario za zabawę :)
Moimi parami zostały Natalia oraz Dasanda.
Dziewczyny,dziękuję.
A oto kartki od dziewczyn:
Od Natalii

Od Dasandy

A oto moje " jajokartki " :
Dla Natalii:


 oraz
Dla Dasandy:



To by było na tyle ...
Podejrzewam,że następny post powstanie dopiero w okresie poświątecznym,gdyż teraz już serio ;) za nic się nie zabieram ;(
Dziękuję za miłe komentarze:)
Żegnam się blogowo na troszkę ;)
Ale będę starała się zaglądać i podziwiać Wasze prace ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i już świątecznie ;)
Wesołych Świąt Wam życzę <3 <3 <3

14 komentarzy:

  1. Wielkanocny bukiet jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny kosz, wymianka widac bardzo udana, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. i co z tego, że z bibuły jak i tak wyglądają jak żywe! sama rozkosz patrzeć na ten stroik, brak mi słów by określić mój podziw dla Twego talentu. Karteczki cudne, ale ta co dziś pocztą do mnie przybiegła od Ciebie jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kosz dekoracja powstał śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek bardzo kolorowy, radonsy i wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek - rewelacja1 Karteczki też piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koszyczek, wiosenny kolorowy!! Karteczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstała prześliczna, świąteczna dekoracja! Kosz z kwiatami wygląda fantastycznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych, wypełnionych miłością i wiarą. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  9. Prześliczne wszystko.Radosnych Świat Wielkanocnych życzę.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. koszyczki śliczne, ciesze się, że wymianka była udana. Może po świętach wspomniałabyś na swoim blogu o dziewczynce, która potrzebuje pomocy? http://www.eetoilee.blogspot.com/2014/04/bransoletka-i-prosba-o-ponoc.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te kwiatuszki, a cała kompozycja przepiękna. Zapraszam do mnie w odwiedziny :)) Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń