Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2013

Ostatni tegoroczny post

Witam ;)
Nie sądziłam,że zdążę jeszcze w tym roku dodać cokolwiek tutaj.
A jednak się udało.
Tak jak pisałam poprzednio,kreatywności i prac w 2013 r. było mniej,
jednak mam nadzieję,że 2014 przyniesie więcej zapału :)
Oto co zdążyłam jeszcze przygotować w ferworze przedświątecznym...

-Anioł,który powstał dzięki Ani :)
Nie taki doskonały ;) Ale mój własny :)









-Dwa kolejne stroiki świąteczne,które wykonałam dzięki Danusi :)







-Karteczkę imieninową





-Czekokartkę dla 4 latka











Na koniec jeszcze fotki gwiazdy betlejemskiej,( którą zostałam obdarowana ) oraz ciasteczka cynamonowe,które uwielbiamy :)





 Ojjj,bym zapomniała :

Dziękuję Gosiu za piękną karteczkę :)

Życzę wszystkim zdrowych,spokojnych świąt :)
Oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)
Pozdrawiam Was serdecznie !!!

15 komentarzy:

  1. kreatywności mniej? no co Ty!!!!! w tym roku dokonałaś wspaniałości takich że szok! wprowadziłaś w swoim warsztacie wiele nowych technik dzieki czemu możemy podziwiać Twoje dzieła! myślę, że ten rok jest bardzo Twórczy dla Ciebie. Buziaki Aniołku i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i duuuużżżooo weny twórczej w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje świąteczne klimaty....Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie zawsze kreatywnie :)
    stroiki super :)
    a w karteczkach to już poziom doskonałości osiągnęłaś chyba...śliczne są!
    :)
    no i te ciacha...mniam
    pozdrawiam...:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaja bogatego,
    śniegu bielutkiego,
    choinki pachnącej
    i gwiazdki błyszczącej.
    Minimum stresu,
    maksimum miłości
    i tyle radości
    ile karp ma ości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za słodkości i ślicznego aniołka

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj działo się!!! Wesołych i spokojnych swiąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym dniu radosnym, oczekiwanym,
    gdzie gasną spory, goją się rany
    życzymy Wam zdrowia, życzymy miłości,
    niech błogi spokój w sercach zagości,
    szczerości duszy, zapachu ciasta,
    przyjaźni, która jak miłość wzrasta,
    kochanej twarzy, co rano budzi,
    i wokół pełno życzliwych ludzi!!!!!!
    Wesołych Świąt
    życzy
    Pani Niteczka z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stroiki :) świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace. Przepraszam,że tak rzadko komentuję, ale odwiedzam Cię zawsze i podziwiam Twoje wyrby. Może w 2014 będę miała więcej czasu by dłużej posiedzieć na ulubionych blogach i spokojnie poogląśdać i skomentować każdą z publikowanych prac. Pozdrawiam Cię serdecznie Ania =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj działo się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w 2014 roku, dużo zdrowia, szczęścia i miłości:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracusiu, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana w Nowym Roku dużo zdrówka i samych pogodnych dni:)
    Wszystkie prace śliczne, kiedy ty na to masz czas? Ja już dawno stwierdziłam, że dla mnie doba powinna mieć 34 godziny:)

    OdpowiedzUsuń