Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2023

Z okazji Komunii świętej

 Cześć!

Sezon komunijny przed nami lada chwila,więc dla większości "skrapowiczów" to teraz temat przewodni.Również u mnie:)

Tym razem wykonałam dwie kartki lecz mniej przestrzenne,z przeznaczeniem zapakowania w zwykłą kopertę. 

Kartki mają wymiary 15×15cm. 

Ostatnio polubiłam się bardzo z papierkami od Scrapandme,zakupiłam kilka kolekcji zatem poszaleję sobie z nimi troszkę 😉








 A dla zachowania pewnej równowagi w kolejnym wpisie może trochę kraftowego papieru ?
Czy lubicie tworzyć wykorzystując ten według mnie wdzięczny materiał do prac?
Bo jeśli ktoś nie wie ...🫣🤭
Ja uwielbiam 😉

Dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawione u mnie każde miłe słowo🩷🩵
Serdecznie pozdrawiam 👋

🩵🤍🩷💚🩵🤍🩷💚


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te papiery, Ilonko i karteczki wyjątkowo uroczo się prezentują.
    Podoba mi się kraftowy papier, chociaż sama sporadycznie go wykorzystuję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki w pastelowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne karteczki Ilonko. Zawsze pięknie tworzysz, a Twoje kraftowe prace uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kartki powstały, choć u nas w Polsce nikt rękodzieła nie docenia i najlepiej żebyśmy go rozdawały za darmo.
    Co do papieru craftowego to go uwielbiam zwłaszcza w Twoim wykonaniu i w połączeniu z bielą !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, przepiękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki są prześliczne i na pewno sprawią radość obdarowanym:)

    OdpowiedzUsuń