Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2022

Zestaw z drewnianymi koralikami

 Dzień dobry 😎

Witam się z Wami kolejną porcją bransoletek.

Poprzednie były w czerni,dzisiaj przedstawiam w kolorze przeciwnym czyli w bieli:chociaż nie jest to śnieżna biel,a raczej tak pomiędzy ecru. 

Powstały ponownie trzy,każdą można nosić oddzielnie,ale najfajniejszy efekt według mnie tworzą razem.

Do tego sznurka bardzo pasowały mi jasne,drewniane koraliki i dlatego też właśnie ich użyłam ;)

Jeśli nie widzieliście ich jeszcze na moich profilach na Instagramie lub FB to zapraszam do obejrzenia w tym poście :)







Żegnam się życząc Wam miłego,radosnego dnia 🌞🌞🌞🌞🌻💓


10 komentarzy:

  1. Prześliczne, idealne do letnich sukienek.
    Pozdrawiam serdecznie, Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję 😊🌺 Tak,dokładnie :) Pasują jak ulał 😉 Również pozdrawiam serdecznie ☀️

      Usuń
  2. No cóż , fakt do białego pasują drewniane koraliki. Ale ja nie noszę żadnej biżuterii, miałam krótkie spotkanie z makramą i bransoletkami więc z grubsza wiem z czym to się je :-) . Jak ktoś lubi taką biżuterię to jak najbardziej fajnie wyszły !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😊🌺 Ja lubię,więc poszaleję znowu 🤭 Moje spotkanie z makramowymi bransoletkami odbyło się siedem lat temu i zatęskniłam 😎
      Także pozdrawiam 🌻

      Usuń
  3. Ostatnio coraz bardziej podobają mi sie takie ozdoby, pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń