Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2022

Metamorfoza słoików

 WitamWas :)

Wpadam na moment aby zostawić dla Was kolejną przemianę odratowanych słoiczków...

Tym razem użyłam serwetek z różanym motywem i napaćkałam kropeczek ;)

Jeju jak ja lubię to robić :)

Relaksujące zajęcie 💓

No i ocaliłam następne śmieci 😜



A to etap przejściowy...i następne w kolejce :)



Pozdrawiam serdecznie zaglądające do mnie osoby :)

Bardzo mi miło,że jesteś :)

Udanego Dnia 🌞🌞🌞



 


10 komentarzy:

  1. Cudne! wspaniałe rzeczy tworzysz.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te słoiczki robisz, Ilonko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko świetne te słoiczki, jak miałam fascynacje decoupag to też ozdabiałam wszystko !! a motyw róż też bardzo lubię. Ciekawa jestem jak długo u Ciebie potrwa ta fascynacja. Do dziś została mi cała kupa serwetek jak coś potrzebujesz to pisz , wyślę Ci choć podejrzewam że koszt przesyłki za granicę będzie znacznie wyższy niż zakup tych serwetek u Was.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu 😍❤️ Sama jestem ciekawa ile potrwa ta fascynacja 🤣🤣🤣 Jeśli nadal będziesz chciała podzielić się serwetkami to chętnie 😊 W grudniu będę w Polsce więc będzie okazja na tańszy koszt przesyłki. Dziękuję,że o mnie pomyślałaś! Pozdrawiam 🌸💖

      Usuń
  4. Śliczne słoiczki, super że dostały drugie życie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są! Ten motyw róży bardzo mi sie podoba...obręb sznurek 😊😘

    OdpowiedzUsuń