Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2022

Trio w czerni

 Czerń ...

Moje bransoletki w tym tygodniu są właśnie TYM  kolorem !!!

Fajnie,źe ze sobą tworzą zgrane trio :)  

A pojedynczo SUPER !!!Też mogą bez siebie istnieć i działać osobno  .... ;)


1)

2)


3)

Ta stworzona na grubszym sznurku z taśmą cyrkoniową 






Kulisy :



Ta była najbardziej wymagająca,ale efekt według mnie fajny :)



News Dnia :

Dziś kończę 47 Lat !!!

Cieszyć się,czy smucić ??????

 Miłej Niedzieli BlogoLudki :) :)*

 






12 komentarzy:

  1. Piękne, eleganckie bransoletki!
    No i spełnienia wszystkich marzeń życzę :-)
    Ja też dziś świętuję, bo moi Rodzice są już 62 lata po ślubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję 😊 Najlepsze życzenia dla rodziców 🌷🌹🌻

      Usuń
  2. Piękna biżuteria i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, pięknie wyglądają i razem, i osobno.
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego. Niech każdy mijający dzień przyniesie Ci radość i zadowolenie. Bransoletki super- razem i każda oddzielnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Kochana!!!
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹 🌹 🌹🌹🌹
    PS. Przesyłam odpowiedni bukiecik róż :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń