Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2016

Na złoto

Witam :)

Miało być na złoto dla Ewuni i jest złoto !!!
Ale na śmierć zapomniałam o pachnącym elemencie :(
A igiełki sosny świeże,ale nie z lasu :(
No i klops :(
Trudno...
Ale karteczka poszła w Polskę i mam nadzieję,że uraduje adresatkę :)
Taka prosta,skromna,ale złota - czyli na bogato ...oszczędziłam już warstwy,by nie przedobrzyć  tym bogactwem ;) 
Gwiazdeczka Betlejemska mojej " ukulanej " produkcji,tekturkę-napis " Wesołych Świąt " pomalowałam białą farbą akrylową,potraktowałam tuszem do embossingu i brokatem do tego celu ... rozgrzałam namiętnie nagrzewnicą <3 
Ps.Gwiazdeczkę mą też potraktowałam tuszem w.w i brokatem...
 




Przyszedł mrozik...to i wena do mnie dotarła :)
He he ale czasu już brak totalnie !!!!
Dziś już uprzątnęłam cały swój grajdoł i czekam na powrót mej drugiej ukochanej połowy :)
Już rano będziemy w końcu pełną rodziną :)
Już mam Warsztat zamknięty !!! Po nowym roku dopiero ponowne otwarcie .

Dziękuję Wam za super słowa w Waszych komentarzach :)
Dziękuję,że jesteście :)

Wasza A.M.S.
<3

:-* :-* :-*







13 komentarzy:

  1. Cieszę się Kochana Moja, ze Wena wróciła do Ciebie :* Karteczka jest cudna , jak zawsze z resztą Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusia karteczka, cieszcie się sobą - my dopiero w czwartek będziemy w całości 😃
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka jestem nią zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, prześliczna karteczka, a twoja gwiazda betlejemska zachwyca. Adresatka na pewno będzie zachwycona.
    Kochana, życzę Ci zdrowych, radosnych, błogosławionych Świąt.
    Ps. Mam nadzieję, że moja kartka dotrze do Ciebie przed świętami - wysłałam we wtorek, ale wiadomo jak to jest z naszą pocztą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka, lubie to polaczenie kolorkow, mam nadzieje, ze moja paczka juz do Ciebie dotarla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna karteczka. Piękne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko ślicznie ozłociłaś tą karteczkę a już ta gwiazda to jest cudowna.
    Kochana gdybyś już się nie pojawiła na blogu to życzę Ci spokojnych ,zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. U którejś z dziewczyn widziałam, jak napisała, że zapach w Jej pracy jest wirtualny :) Więc możesz uznać, że w Twoje też :) Kartka rzeczywiście na bogato, tyle złota.... super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane Moje :)
    Składam raport :)
    Do dziś czyli 18.12.2016 jeszcze nie dotarła do mnie żadna korespondencja :(
    Tłok na PP ...Trzeba uzbroić się w cierpliwość :)
    Obiecuję,że za każdą karteczkę podziękuję osobiście :)
    Buziaki :)
    I bardzoooooo mocno dziękuję za Wasze przesympatyczne komentarze :)
    Normalnie Was Lovciam <3 :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka sliczna, taka mroźna!:) pozdrawiam ciepło z dzikiego zachodu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka , życzę wspaniałych radosnych Świąt w pełnym rodzinnym składzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest;) Pięknie wyszła poisencja;)

    OdpowiedzUsuń