Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 22 czerwca 2020

Czerwiec u Rogasia 6/12

Dzień dobry :)

Zbliża się koniec miesiąca,a ja mam zaległości.
Wczoraj zmobilizowałam się,przysiadłam i zrobiłam kartkę na zabawę na Rogatym Blogu.
Czerwcowe wytyczne to kolor NIEBIESKI .











Lecę nakarmić żabę ;)

Zostało mi jeszcze jedno zadanie - wykonać zakładkę dla Hubki,ale w tym miesiącu mam z tym problem... Nie posiadam żadnej książki z magią :( 
Koniecznie muszę coś zadziałać i ogarnąć ;)

Dziękuję Wam ogromnie za moc cudnych słów w komentarzach :)
Witam nowe osóbki,które dołączyły do grona obserwowanych :)
Jest mi bardzo miło :)

A tymczasem już zmykam... myk myk...do następnego ;)

Pozdrawiam Was
Buziaczki 😙
Miłego,udanego tygodnia Kochani 😏🌞

A.M.S.






45 komentarzy:

  1. Ślicznie, delikatnie i niezwykle urokliwie. Wspaniały komplecik Ilonko, bardzo mi się podoba. Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka! Moje ulubione kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, komplet jest przepiękny, delikatny i niesamowicie lekki w odbiorze. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko też bym tak chciała się zmobilizować ale jakoś słabo mi idzie. Wymęczyłam dziś kartki ale z ani jednej nie jestem zadowolona. Za to Twoja to prawdziwe dzieło sztuki , pięknie jest.
    Do Hubki u mnie tez posucha i raczej w temacie nie będzie :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,u mnie z tą mobilizacją też różnie bywa...Tak,że się nie przejmuj 😉
      Dziękuję za miłe słowa,pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. A ja właśnie kończę haftować zakładki dla Hubki :)
    Ilonko, śliczności. Jak Ty pięknie te karteczki zawsze tworzysz, każda jedna to małe arcydziełko :) I te Twoje kwiatuszki... uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik świąteczny przesliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko, ta kartka skradła moje serce! Delikatne odcienie mojego ulubionego niebieskiego, piękne poinsecje i te maleńkie bombeczki w wianku - wszystko zachwyca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Śliczna kartka! Rzadko widzę takie połączenie kolorystyczne! I pomimo, że za niebieskim za bardzo nie przepadam, to jednak nie mogę przejść obojętnie obok tego cuda :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna praca, przepieknie zapakowana :) ogromnie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną kartkę stworzyłaś. Kompozycja doskonała, a do tego śliczniutkie pudełeczko. Razem wyglądają idealnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest przepięknie wykonana i dodatkowo oryginalna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplecik! Te niebieskości i kwiaty rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie Basiu i pozdrawiam również serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna karteczka, nietuzinkowa w tej tematyce.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo! szałowo i niebiesko na maxa! :* bardzo byłam ciekawa, jak te niebieskości ugryziesz! wyszło pięknie i dostojnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i delikatnie. Śliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, delikatny projekcik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! I kolorystyka wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń