Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2020

Lipiec z chabrami u Ani

Witam :)

Ostatnio były maki,a tym razem Ania wymyśliła dla nas chabry :)
Dlatego w tym miesiącu również z przyjemnością zrobiłam karteczkę na tę zabawę.
Czy moje kwiatki przypominają chabry? No mam nadzieję,że choć odrobinę.Pierwszy raz takie wykonywałam. Miały się znaleźć wszystkie trzy na kartce,ale niestety okazały się za duże,więc poprzestałam na jednym wraz z pąkami. Wyszło jak wyszło :) Przyznam,że na tę kartkę miałam inny zamysł lecz wyskoczyły mi zaskakujące plany,jutro wyjeżdżam do Niemiec na miesiąc i kartkę robiłam wczoraj na szybko,bo dziś już w głowie miałam jedynie szykowanie i pakowanie się.
Nie mogłam darować sobie,by kartka została bez pudełka zatem powstało również :)
Wytyczne to chaber,ramka i niebieski.
Mą ramką jet wykrojnik serwetka,w którym wycięłam koło.








 

Lecę nakarmić żabkę i zmykam,bo jutro dużo wrażeń przede mną i stresu przed podróżą.
Jadę sama z synem autokarem i trochę mam pietra,zawsze jeździłam busami lecz te są aktualnie bardzo drogie ! Trzymajcie za mnie kciuki żebyśmy dojechali szczęśliwie.
 Wybaczcie,że będę teraz mniej aktywna...ale obiecuję co jakiś czas Was odwiedzać ;)

Witam nową osóbkę w gronie obserwujących :) Bardzo mi miło :)

Ps. Ubolewam,że do Hubki nie zrobiłam zakładek :( W czerwcu magia mnie pokonała oraz czas,którego mi brakło :( A tak mi dobrze szło,od początku niczego nie opuściłam...trudno,takie życie :)

Spadam :)

Pozdrawiam Was bardzo miło i życzę samych dobroci :)
Buziaki dla WAS 😙

A.M.S.

32 komentarze:

  1. No druga oszalała z tymi chabrami. Ledwo co żabę zainstalowałam a tu już lipcowe kartki gotowe ! Ilonko a Twoje chabry jak żywe. Niesamowicie mi się ta kartka podoba i to pudełeczko z wyciętym okienkiem . No miodzio po prostu/ Udanego pobytu i szczęśliwej podróży.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha 😊 Musiałam zmobilizować się by zdążyć przed wyjazdem. Dziękuję ślicznie Aniu i pozdrawiam Cię również.

      Usuń
  2. Nie widać, żeby kartka powstawała na szybko. Jest śliczna, a to pudełko - ekstra.

    Bezpiecznej podróży i pobytu, dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście w miarę szybko.
      Kwiatki i listki przygotowałam już tydzień wcześniej więc miałam zdecydowanie mniej pracy przy tworzeniu kartki. Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  3. Ilonko, jak zawsze cudnie, takie śliczności zawsze tworzysz :) jedź kochana do swojego lubego, będzie wszystko dobrze, ja trzymam kciuki :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za cudowna chabrowa kartka:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko, no i to są prawdziwe chabry, a nie ten mój gniot:) Podziwiam tą cudowną kartkę.
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję Ci ślicznie 😊 Twój chaberek ma swój urok,wszystkie ręczne wykonane kwiatki są piękne!!!

      Usuń
  6. Śliczne chabry :-) i to pudełko! Cudny komplet :-)
    Miłego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik a chabry jak żywe. Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty, śliczna kartka.
    Zrobienie takich kwiatów nie jest łatwe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Basiu dziękuję 😊
      Tak to prawda,łatwo nie było,ale nieraz warto 😉

      Usuń
  9. Piękna kartka powstała dla Ani! Chaberki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikonki, cudne chabry, jak prawdziwe! Wspaniały komplecik ❤️ udanego wyjazdu i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam sie! Cuuuudowna karteczka , cuuuudowna!!!! Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chabry cudowne, komplecik prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesli tak sliczna kartka powstala na szybko to jak musza wygladac kartki wykonane wolno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Nieraz wbrew pozorom jest odwrotnie i efekt jest gorszy 😆😉
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  14. Piekne są Twoje chabry. Karteczki CUDO!! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka, w cudownym pudełku- bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i pomysłowa kompozycja :) ślicznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń