Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2016

Jeszcze w starym roku...

Witam serdecznie :)

Wpadam tu Moi Drodzy z ostatnim wpisem w tym naszym starym roku.
Miałam nic już nie tworzyć,ale na szybko wykombinowałam taki skromny tag noworoczny...
Nic wymyślnego,nawet bez kwiatków,bo mam wszystko uprzątnięte i dlatego nic innego nie było pod ręką :(
Dziś mimo ładnej,słonecznej pogody,licho wie czemu wyszły mi takie beznadziejne fotki ... 
Baza to srebrny papier,odbija światło i te kwiatki tiulowe jak za mgłą :(
Marny ze mnie fotograf :(



Nie pokazałam jeszcze trzech karteczek,którymi zostałam obdarowana,zatem to czynię,by nikogo nie pominąć ;)

Od Mojej  Kochanej Iwonki :)


wraz z pięknie ozdobionym serduszkiem :




I od Danusi :)


Dziękuję Wam Kochane za pamięć o mnie i oczywiście za wspaniałe karteczki :)

Dziś krótko,ale na koniec chcę Wam podziękować za kolejny rok ze mną :)
Za zaglądanie do mnie i słowa,które pozostawiacie tutaj :)
Stałym gościom,jak i tym,którzy zaglądają do mnie przypadkiem - składam serdeczne życzenia,aby w nadchodzącym Nowym Roku 2017  zdrowie Was nie opuszczało,szczęście na Was spływało i wszelakie dobra te duchowe,jak i materialne Wam sprzyjały :)

Pozdrawiam Was serdecznie,zasypując buziakami 😗😗😗😗😗

Happy New Year 🎆🎆🎆🎇🎇🎇 







7 komentarzy:

  1. Och i ze zdjęciami to i ja mam problem Kochana czasem. Ale jak mi coś nie wychodzi to biorę telefon i się udaję o dziwo hihihi :) Piękne prace Kochana stworzyłaś. Jeszcze co do światła to chcę teraz zainwesować w lampę pierścieniową i powinno być dobrze , polecam też choć mega droga jest :( Buziaczki Kochana Moja i zdrowia dla ROdzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten tag zrobiłaś , a i kartki są śliczne. To bardzo miłe jak koleżanki pamiętają.
    POzdrawiam i życzę samych pogodnych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag przesliczny, myślę, że to własnie ten srebrny papier jest winowajcą;-D, Wszyskiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, strasznie podoba mi się ten sylwestrowo - noworoczny tag.
    Na ten Nowy Rok życzę Ci samych wspaniałych, szczęśliwych i twórczych dni:)
    Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3 mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz! trzymam kciuki :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby mało rzeczy, bo wszystko pochowane a wyszedł i tak super tag, masz talent Ilonko i już :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko tag jest śliczny,jeszcze nigdy ich nie robiłam ,musze też pomyśleć nad czymś takim.
    Kochana karteczki urocze,a moje od serducha na bank posłane .
    Ilonko kochana życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku,spełnienia marzeń i mnóstwo weny twórczej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń