Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2022

Craft papier oraz listki stempelki na kalce

 Uwielbiam... Bardzo lubię pracować z tym papierem!!!

Już od dawna obdarzyłam go uczuciem 😊 i często z nim tworzyłam.

Powróciłam z miłą chęcią do niego i teraz ;)

Stworzyłam taką oto karteczkę okolicznościową używając tylko trzech kolorów: brązu,bieli oraz zieleni.





Pudełeczko tym razem gotowe od Rapakivi (kupione jeszcze w PL),tylko dałabym sobie łeb uciąć,że mam w brązie...No i już po łbie 😵 Okazało się,że brązowe mam bazy do boxów, a nie pudełka na kartkę...no cóż,kupowałam dawno więc się jakoś usprawiedliwiłam ;)

Na zdjęciach tego nie ujęłam...boki pudełka okleiłam paskami z kraftowego papieru,by komplet zachował więcej spójności.

Dla zainteresowanych uchylam maleńki rąbek kulis jak powstawały listki stempelki na kalce.






Po wycięciu wraz z ręcznie stworzonymi kwiatkami z foamiranu i listkami wycinankami powędrowały na kartkę :)

Zmykam,gdyż dziś u mnie na warsztacie poisencje z papieru się tworzą i listki malowane akwarelą...będą w następnym wpisie,a dziś wystąpiły już na insta ;)

Jeśli zaciekawiło Cię - zapraszam serdecznie do zaglądania na mój blog :)

Dziękuję za wizytę oraz kilka miłych słów :)

Zostawiam dla Was miłe pozdrowienia !!!

Miłej środy 🙋💖🌞

 


 



12 komentarzy:

  1. Ilonko, niesamowita kartka. To fakt - papier kraftowy ma w sobie coś, w monochromatyczne prace w roli głównej z nim właśnie są jedyne w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła Ci prześlicznie. Papier kraftowy i biel to cudowne połączenie.Sama uwielbiam stemplować kalkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zachwycona pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze podziwiam Twoje kartki craftowe z białymi dodatkami, bardzo je lubię, masz swój styl i Twoje kartki Poznam wszędzie są cudne!! Ja bym chyba się nie spakowała na taki wyjazd za granicę, chyba bym połowę (co najmniej) musiała zostawić lub wyrzucić !! To nic że pudełko do kartki nie było craftowe, ale poradziłaś sobie wyśmienicie . Jednak kartki to chyba nie moje bajka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń