Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 4 czerwca 2020

Z makami...

Witam serdecznie :)

Chodziły mi maki po głowie !!! 
😁
Już od długiego czasu.
A gdy u Ani zobaczyłam zadanie na czerwiec - pomyślałam "skuszę się" ;)
I choć nie biorę udziału w zabawie Anulki,to tak wpadam sobie z makową karteczką w tym miesiącu :)
No,już dawno nie robiłam takich kartek,przyznam,że tęskno mi było do darcia papierów - już zapomniałam jak je się robi,skupiając się na prostszych formach.
Zatem wczoraj je darłam,fruwały na wszystkie strony,a stół zamienił się w istne pobojowisko,które dopiero dziś rano odgruzowywałam 😏

MAK
CZARNY
KORONKA

To wytyczne od Ani na ten miesiąc.
Przyznam,że byłam bardzo ciekawa efektu z czarnym kolorem,rzadko go używam.
Kartkę rozjaśniłam kropkami na białym tle,dorabiając do niej pudełko również w tej kropkowej stylówie ;)
Kwiatki wykonałam samodzielnie,tym razem z papieru.
A oto ona :







 

Dla Ani do galerii 3 zdjęcia "en face" ( Aniu wybierz,które wolisz ;) ) :








Poszalałam ze zdjęciami,ale przyznam się Wam,że bardzo lubię robić fotki ;)
mam ich tyle napykanych,a później odwieczny problem - które wstawić na bloga ???
No i lądują zazwyczaj w hurtowej ilości ... 😉

I jeszcze banerki zabawy :





Zmykam do moich kolejnych projektów,tym razem będą chrzciny na "tapecie"...

Dziękuję Wam za miłe słowa pochwały o moich pierwszych "szyciowych" krokach ;)
oraz za odwiedziny :)
Serdeczności 💗

Pozdrawiam 
A.M.S.




48 komentarzy:

  1. Jesem zauroczona tą karteczką, maki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i mistrzowska jest ta kartka, Ilonko. Wszystko mnie w niej zachwyca - i kolorystyka, i kropeczki, i przedarcia, i przeszycia, i te maczki przede wszystkim. Cudo!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygląda to pudełeczko z okienkiem:) Prześliczny komplecik Ilonko, ogromnie mi się podoba. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudne maki i w pięknej "stylówie" Te kropki pasują tutaj idealnie. Przepiękna kartka, super pudełko, podziwiam szczerze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam równie serdecznie Justynko i oczywiście dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  5. Ilonko jak dla mnie jest bosko a z tym pudełkiem to wprost anielsko!!! świetnie Ci wyszedł ten zestaw . Kropeczki jak najbardziej do niego pasują. Mnie się niezmiernie podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka przepięknie dziękuję 😊 kropeczki to ja wszystkie lovciam 💕

      Usuń
  6. Bardzo elegancki zestaw! Wszystko dopasowane idealnie. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie zestaw się prezentuje. Ta czerń z makami naprawdę fajnie wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że poszalałaś ze zdjęciami, bo kartka cudna. Maki rewelacyjne, a kompozycja doskonała!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie Ci wyszła karteczka wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejkuś Ilonko, jaka piękna kartka... cudo, cudo, cudo! Jestem nią zachywcona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kartki z makami. Twoja karteczka wyszła prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna karteczka, taka makowa panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta praca, a pudełko z kropeczkami jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka pierwsza klasa! Jestem nią zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kartki, ale maki mnie zauroczyły- wyszły jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny zestawik, wygląda pięknie i gustownie. I kto powiedział, że czarny kolor nie nadaje się na kartkę? Jest dobry zarówno dla kobiety jak i mężczyzny.
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo! Pięknie prezentuje się ten czerwony mak w tej czarno-białej kolorystyce. Bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zauroczona Twoja karteczką. Pieknie wkomponowałas swój mak. CUDO. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna kartka i kwiaty! Zapachniało latem i wakacjami. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw karteczki z pudełkiem ,a mąki jak gdyby dopiero zerwane.

    OdpowiedzUsuń
  21. nice post :) I follow you # 245 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna i pomysłowa interpretacja wytycznych Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się twoja kartka. Piękny zestaw z pudełkiem zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności a kropeczki dodają jeszcze wiecej uroku :)

    OdpowiedzUsuń