Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2020

MARZEC czytelniczo...

Witam :)

W marcu udało mi się przeczytać dużo więcej niż dotychczas.
No cóż,najpierw moja choroba,teraz przymusowe siedzenie w domu - to sprawiło,że chętniej czytam.
Przyznam się,że miewam różne fazy,nieraz czytam mniej chętnie,a niekiedy ( tak jak teraz ) mam napad - a wręcz żądzę czytelniczą :) A to wszystko przez to,że moja saga nabrała takich rumieńców,akcja przyspieszyła i gna,zaskakuje coraz bardziej więc trudno mi się od niej oderwać.Naprawdę wiem !!! To jest już NUDNE i męczące i wierzę,że nawet już nie chce Wam się o tym czytać,bo ile można ??? Rozumiem Was i przepraszam.Zostało mi tylko 17 tomów do jej ukończenia. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości ;)
Podsumowanie marca dla Lidzi i Jej wyzwania czytelniczego wygląda tak :

Literki na ten miesiąc Lidzia wybrała dla nas takie :

W D K
1. JEANETTE SEMB  ( W - )
" CUD ŻYCIA "  ( D - )
( K - Kobieta, Kok )
 ↓

2.JEANETTE SEMB  ( W - )
" POŻOGA "  ( D - )
( K - Kobieta )
 ↓

3) JEANETTE SEMB  ( W - )
" ŁZY I POPIÓŁ "  ( D - )
( K - Kobieta, Kokarda )
 ↓

4. JEANETTE SEMB  ( D - )
" TYLKO MROK "  ( W - )
( K - Kobieta, Kokarda, Kraty )
 ↓

5. JEANETTE SEMB  ( D - )
" FALE NIE MILCZĄ "  ( W - )
( K - Księżyc ) 
 ↓

6. JEANETTE SEMB  ( D - ) 
" RYZYKOWNA GRA "  ( W - )
( K - Kobieta , Konie )
 ↓

7. JEANETTE SEMB  ( W - )
" NIEBO W OGNIU "  ( D - )
( K - Koła )
 ↓

8. JEANETTE SEMB  ( D - )
" MIŁOŚĆ RANI "  ( W - )
( K - Kobieta, Kapelusz )
 ↓

9. JEANETTE SEMB  ( D - )
" BÓL FANTOMOWY "  ( W - )
( K - Kobiety, Kapelusze, Komin )
↓ 

10. JEANETTE SEMB  ( D - )
" PRZEDSMAK GORYCZY "  ( W - )
( K - Księżyc, Koń )
 ↓

11. JEANETTE SEMB  ( D - )
" STRASZLIWE ODKRYCIE "  ( W - )
( K - Kobieta, Kufer )
 ↓

12. JEANETTE SEMB  ( D - )
" UKRYTY MOTYW "  ( W - )
( K - Kołnierzyk )
 ↓

13. JEANETTE SEMB  ( D - )
" PRELUDIUM CIERPIENIA "  ( W - )
( K - Kobieta, Koń, Kopyta )
 ↓

14. JEANETTE SEMB  ( D - )
" CHYBIONY WYBÓR "  ( W - )
( K - Kobieta )
 ↓

15. MAREK KRAJEWSKI  ( D - )
" DŻUMA W BRESLAU "
( K - Kobieta, Kostka brukowa lub Kocie łby ;) )
 ↓

16. KUBA WOJEWÓDZKI 
" NIEAUTORYZOWANA AUTOBIOGRAFIA "  ( D - )
( K - )


Więcej szczegółów ( opisy,ilość przeczytanych stron ) jak zawsze TUTAJ.
Przez to czytanie cieniutko u mnie z robótkami :(
Od rana siedzę z synem przy nauce zdalnej,dość dużo czasu na to poświęcam i energii niestety też :( 
Czuję się lekko wyssana intelektualnie ha ha !!! I przyznam,że nie mam już na NIC kompletnie ochoty,oprócz czytania... Mam kilka zaległych prac,może jutro mi się uda coś pokazać :)

Życzę wszystkim miłej,spokojnej nocy :)
Buźki 😙😙😙
 

12 komentarzy:

  1. Jejciu, Ilonko, ale poszalałaś z ilością książek. I prawie do wszystkich pasowała CI literka, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówiłam,że sporo w tym miesiącu przeczytałam 😉
      A K mi nieźle faktycznie przypasowało 👍

      Usuń
  2. Miałaś świetny miesiąc czytelniczy! Gdyby mnie wciągnęła tak jakaś saga, to chyba nic innego bym nie czytała. Dobrze, że masz je w domu pod ręką.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,nie ukrywam,że bardzo uprzyjemnia mi wieczory :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie 😊

      Usuń
  3. Ale świetny wynik, Ilonko!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko trochę mnie podłamałaś. Po pierwsze ilością przeczytanych książek a po drugie tą saga bo myślę że ja w niej tez Utonę,póki co czeka na mnie 9 tomów bo tyle udało mi się zgromadzić :-). Znowu będę u Lidzi na szarym końcu , ale cóż doba ma tylko 24 godziny wszystkiego się nie da :-)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,tak jak napisałam u Ciebie w komentarzu - nie zawsze ilość przekłada się na jakość. Mam tu na myśli punktację Lidzi,wszak ta jest dla mnie zagadką,Lidka ma swoje zasady punktacji... U mnie niestety trudno było utrafić,by były trzy ( ba,nawet dwa )spełnione warunki w jednej pozycji ( Mimo,że miałam uszykowane na marzec bardziej sprzyjające ku temu książki). Po prostu czytałam,bo jak wiadomo wciągnęły mnie losy norweskich sióstr. A że przy okazji obrazki na okładkach były sprzyjające,by K się na nich znalazło,to fajnie,ale jaki efekt finalny będzie w punktacji,to tylko Lidzia wie ;) Co do pierwszych tomów - to wiadomo,dopiero są zapoznawcze,przyznam,że później to wszystko nabrało rozpędu. Nie wiem czy będziesz zadowolona,bo wiadomo gust czytelniczy każdy ma inny. Gdy zaczęłam kupować tę serię,nie sądziłam,że będzie ciągnęła się aż tak długo... Przyznam,że ilość mnie przeraziła,bo kasy na to poszło co niemiara !!! Ale w tym czasie akurat rzuciłam palenie i tłumaczyłam sobie,że 10 zł na 2 tyg ( bo co dwa tygodnie wychodził tom ) to nie jest dużo w porównaniu z tym ile traciłam na papierosy !!!
      Kochana a u Ciebie więcej twórczości za to :) No wiadomo,coś za coś :)
      Ale się rozpisałam ... Aniu również zdrówka życzę i pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  5. O raju, Ty chyba nie śpisz po nocach :) tyle książek- chylę czoła :) brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś dziękuję :) No faktycznie,nie ukrywam,że mam ostatnio problemy ze snem i książka jest takim moim lekarstwem na te bezsenne chwile :)*

      Usuń
  6. To prawdziwy maraton czytelniczy - gratulacje Ilonko!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,aż zasłużyłam na gratulacje ?
      Dziękuję Ewuniu Kochana :)
      Również ściskam :)*

      Usuń