Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2024

Kartka "kopertówka" z okazji Pierwszej Komunii Świętej

 Witam😊

Dziś przedstawiam Wam pamiątkę z okazji pierwszej Komunii Świętej w formie kartki "kopertówki",która jest prosta oraz przyjemna w wykonaniu!

Użyłam przecudne papiery z kolekcji BLUE ROSES od ScrapAndMe.

Subtelne niebieskości z dodatkiem uroczych kropeczek (które wciąż  uwielbiam) w połączeniu z bielą sprawiły,że wyszło lekko i delikatnie...

Przyjemności dla Was 🩵




Ilona/A.M.S 

4 komentarze:

  1. Fajna Ci ta kartka wyszła, zresztą lubię Twoje kartki, lubię też format DL ale chyba jeszcze nigdy nie zrobiłam takiego odwróconego DL. Niby nie lubię jak kartka jest bez napisu ale tu grafika mówi sama za siebie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu🩵 To miłe,że Ci sie podoba. Ja również bardzo lubię format DL i raczej częściej w pionowej wersji lecz ta oto forma kopertówki otwiera się poziomo,dlatego też cała kompozycja właśnie jest pozioma. Zazwyczaj daję napisy lecz w tym przypadku miało go nie być 😉 Także ciepło Cię pozdrawiam 🥰

      Usuń
  2. Ilonko, zachwycająca kolorystyka i kompozycja, bardzo mi się podoba.
    Posyłam uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję Ci za słowa uznania,miło mi😊 Ściskam mocno 🥰

      Usuń