Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 10 maja 2023

Kartka z okazji Komunii świętej ciąg dalszy...

 Witajcie 

Jak widzicie,utknęłam na dobre w temacie komunijnym... 

Tym razem wykonałam dużo mniejszą karteczkę o wymiarach około 11×16cm.

Znalazłam jeszcze w zapasach z Polski pudełeczko z Rapakivi więc tym razem nie musiałam kombinować sama nad tworzeniem opakowania :)

Papierki nadal od Scrapandme, a papier lustrzany od Heyda.

Złote listki są stempelkowe i te mniejsze wykonane na kalce i "embossowane".Świeczuszka i róże wycięte od Lemoncraft.

Machnęłam także kilka kwiatków z foamiranu,bardzo skromnych i prostych do ozdobienia tej równie skromnej kartki (kilka zdjęć "od kuchni").







Zmykam do...następnej komunijnej porcji karteluszek 🤭

Pozdrowionka 😘🥰❤️


8 komentarzy:

  1. Ilonko, karteczka jest po prostu zachwycająca.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka - bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje komunijne karteczki a najbardziej mi się w nich podoba kolorystyka, taka uniwersalna, mogą być i dla dziewczynki i chłopca. Pudełeczko to jak przysłowiowa kropka nad i nadaje kartce takiej elegancji. A kwiaty w Twoim wykonaniu są rewelacyjne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kartka na pewno nie jest skromna, za to jest pięknie wykonana. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa 💚✨️🤍✨️ Ściskam również!

      Usuń