Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 12 marca 2023

Z okazji Komunii św.

 Witajcie 🙂

Post ten tworzę na telefonie,więc jeśli będzie wyglądem odbiegał od normy to jutro go zedytuję na laptopie 😉 Ciekawa jestem efektu. Gdyby był zadowalający,z pewnością częściej bym tu wpadała z wpisami. Lapek poszedł troszkę w odstawkę,gdyż więcej z telefonem pracuje i jest mi wygodniej,co kilka lat temu było nie do pomyślenia,ponieważ byłam team komputer,a obecnie totalnie mi się odmieniło 😂 To tak na wstępie...

Przychodzę z bardzo świeżą kartką, stworzoną z okazji Komunii świętej. Rozmiar DL 21cm/10cm. Większość elementów z kompozycji przestrzennej pochodzi z bloczków do wycinania od LemonCraft.Kwiatki i pudełko własnej produkcji. Sezon na "komunijne" karteczki już trwa zatem i u mnie będzie ich więcej,a ile to będzie zależało od tego ile remonty będą u mnie trwać. Wyskoczyły tzw.problemy techniczne i musimy zrobić rewolucję w trzech pomieszczeniach, a w tym będzie mój Skrapkącik 😔 Pewnie po kątach będę coś dłubać... 

Zostawiam kilka fotek kartki i życzę spokojnej nocy 🌙✨️



Pozdrawiam serdecznie 

❤️

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka i na pewno się spodoba Odbiorcy. Ja to już stara jestem i nie nadążam za nowinkami techniki. Dla mnie telefon służy do dzwonienie i SMS , ja nie umię z niego napisać postu ale jak widać Tobie się udało gratuluję !!
    Zapomniałam że zmieniłaś nazwę bloga i tak z pewną dozą niepewności tu zaglądałam. Ale teraz juz wiem że dobrze zrobiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również byłam zaskoczona,że się udało 😲 Dziękuję Aniu za miłe słowa i zapamiętaj już moją nową nazwę bloga He he 🙂🥰😄 Pozdrawiam także 😍

      Usuń
  2. Prześliczna kartka i idealnie do niej dobrane pudełeczko.
    Pozdrawiam Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Wspaniała pamiątka Pierwszej Komunii.

    OdpowiedzUsuń