Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2022

W bieli i złocie

 Witam miło :)

Tym razem kartka w roli głównej...

 w bieli ze złotymi elementami i różem w kwiatkach :)

Oczywiście wraz z pudełkiem ;)

Już chyba nie potrafię kartki nie opakowywać 😁

Bez pudełka,koperty czy innego opakowania wydaje mi się niekompletna.

Zostawiam kilka zdjęć do pooglądania ...






...oraz słodkie ciacho do herbatki lub w dzień do kawki ☕

Pyszniutkie ciasto francuskie z nadzieniem serowym z nutą migdałową.



 Proszę się częstować 😋

Do następnego !

Miłego weekendu 🍀🌞💚💛

Pozdrawiam 😎




10 komentarzy:

  1. Ale bym zjadła takie ciacho 😋
    Piękna kartkę wykonalas, bardzo mi sie podoba. Ale ja nie umiem robić takich pudelek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję 🥰 A pudełeczko naprawdę nie jest trudne. Może niebawem uda mi się pokazać jak je robię 😉

      Usuń
  2. Jesteś uzdolniona, cudiwne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, kartka jest prześliczna, a ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ciastka. Lubię takie , tym bardziej że uwielbiam smak migdałów a i za serem przepadam.
    Co do kartki to uważam że jest mega . Co prawda nie przepadam za różem ale w tej Ci super wyszły te kwiatki no i dla mnie kartka w pudełku to jak wisienka na torcie zawsze jest elegancka. Fajnie że w tym nowym miejscu wróciłaś do tworzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Aniu dziękuję Ci za tyle fajnych słów 😍 Również serdecznie pozdrawiam 🥰❤️

      Usuń
  5. Pysznie wyglądają te ciasteczka, chętnie bym się poczęstowała:) Karteczka wyszła prześlicznie, jestem zachwycona efektem. Uściski Ilonko !

    OdpowiedzUsuń