Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2022

Witam !!! Po roku przerwy ...

 ... a właściwie po piętnastu miesiącach....

Witam nieśmiało....

...gdyż po takiej długiej nieobecności jest dziwnie powrócić ...

...zwłaszcza,gdy chciało się wrócić już dawno !!!

 Baaaa...NIE chciało się stąd w ogóle "wychodzić" ;)

Ale od początku...

Tajemnica mojego zniknięcia z blogosfery wiązała się z przeprowadzką do Niemiec ( wtajemniczone osoby wiedziały...) nie chciałam trąbić na forum,gdyż pandemia opóźniła nasze plany,co wiązało się z mieszkaniowymi problemami...i to trwało i trwało ....strasznie się przedłużało...a ja spakowana z rękodziełem czekałam i czekałam....

>>>NO doczekałam się ;)

Przeprowadzki

Ale powiem WAM > Nie mam czasu na rękodzieło !!! :)

No jak już w końcu z mężem zamieszkałam,to zapomnij he he !!! :) 

NO !!! 

NIE MAM CZASU !!!

Jestem w trakcie organizowania sobie swego kąta zwanego "pracownią".

Gdy już wszystko będę mieć ogarnięte na pewno Wam pokażę :)

Zdaję sobie sprawę,że sporo osób przestało mnie obsewować,ale wcale się nie dziwię !!!

To normalne !!! Wszak zniknęłam !!!!

Dziś powróciłam,ale tak naprawdę to chęć powrotu była silniejsza niż to co mam WAM do pokazania :)

Z kartkami jestem póki co na "bakier"...chyba zapomniałam nawet jak się je tworzy ;)

Kto ma mnie na instagramie (@z .wizyta.w_mojej.kuchni) to wie,że ja ostatnio tylko w garach siedzę :)

Ale ciągnie mnie do rękodzieła !!!

No i zaczęło się od zwykłego słoika po parówkach,który został stuningowany,czy jak to się dziś modnie zwie ;)


Pomalowałam dwukrotnie białą akrylową farbą,po jej wyschnięciu,wycięłam elementy liści z serwetki do dequ i naklejałam za pomocą roztworu wody i kleju VICOL,a potem pomalowałam warstwą bezbarwnego lakieru Videron. Sznurek do dekoracji i słoik robi za wazonik w kuchni :) 

Na balkonie wyhodowałam pokaźną komarzycę.

Jej pędy naprawdę są imponujące,obcięłam i powędrowały do mojego nowego wazonu z odzysku ;)

Wazonu vel. słoika po parówach ;)\


 








Załapał się skromny deserek ;)

Będę częściej!!! Zainstalowałam się już w nowym miejscu...ogarnęłam już mniej więcej !!!

Nie mam jeszcze dostępu do wszystkich produktów...Allegro jednak było MEGA THE BEST

Ebay to nie Allegro :(

Pozdrawiam serdecznie :)

Ciekawa jestem,czy chociaż jedna osoba odwiedzi mój blog....

Wiadomo,po piętnastu miesiącach zarósł sporą pajęczyną 😜

Pozdrawiam i buziaki posyłam 😘😘😘
 

 

 


16 komentarzy:

  1. Życzę dużo radości z tworzenia w nowym miejscu. Super,że już wróciłaś do rękodzieła. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Również pozdrawiam,życząc miłej niedzieli ;)

      Usuń
  2. Miło Cię widzieć :) Mó blog też zarósł pajęczyną, nie wiem, czy wrócę, bo czasu na tworzenie brak, i weny też jakoś nie ma... No i też w końcu się przeprowadziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu :) Miło,że się odezwałaś :) Cieszę się,że też się przeprowadziłaś!!! A wena kiedyś wróci na pewno tylko z tym czasem gorzej ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :) Będzie mi brakować karteczek od Ciebie :( Taki minus przeprowadzki za granicę ... Buziaki :)*

      Usuń
    2. To poproszę na maila adres, będzie karteczka urodzinowa :)

      Usuń
  3. Czy komarzyca faktycznie chroni przed komarami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że tak. Co roku sadze go na balkonie i odpukać żadnego komara nie mam :)

      Usuń
    2. Witam... Mam w skrzynce na balkonie trzy doniczki komarzycy i dotąd żadnych komarów. Aczkolwiek nie świecę na noc mocnym światłem,ponieważ lubimy klimacik przy małej lampce ;) Nie wytestowałam co by się działo,gdybym poświeciła jak na dworcu ;) Pozdrawiam miło :)

      Usuń
  4. Kochana moja, ja cały czas tu na Ciebie czekałam i sie doczekałam :) urządzaj się tam spokojnie, a potem pokazuj nam swoje śliczności które stworzysz :) Słoiczek świetnie zrecyklingowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj Kochana <3 Lidziu :) Jak miło mi po tych słowach :)
      Serdeczne pozdrowienia i buziaki :)*

      Usuń
  5. No w końcu się doczekałam, no bardzo czekałam na powrót i się stęskniłam bardzo, ale podglądałam na instagramie, twoje pyszności. Co do kartek tworzenia to na bank się tego nie zapomina jak jazdy na rowerze, zatem czekam na pierwszy wpis kartkowy, Słoiczek piękny wyszedł. Mój blog też z lekka zaniedbany dobrze, że się zapisałam na zabawę hafciarską choinka 2022 to chociaż raz na miesiąc zamieszczam wpis. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Na wszystko przyjdzie pora :) i także na karteczki :)
      Szkoda,że nie wiem Ktoś TY :) Bo wyświetlasz się jako ANONIMOWY ;(
      Również pozdrawiam :)*

      Usuń
    2. Ilonko nie wiem czemu mi wpisalo anonimowo ;)

      Usuń
  6. Dziękuję Violuś Kochana :) Miłe słowa :)
    Co do kartek to się okaże,czy to jak z rowerem :D Przynajmniej u mnie :) Jeszcze nie zaczęłam nawet ... Buziaki Violuś :)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to jest z przeprowadzkami ,wywracają wszystko do góry nogami ....
    To ja poproszę o pocztówkę z Niemiec z pozdrowieniami .....to moje hobby ,zbieram takie pocztówki 🙂😀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety prawda 🥺 Nie ma problemu ;) Adresik napisz na maila,gdy spotkam fajną pocztówkę na pewno wyślę:) Pozdrawiam 🌞

      Usuń