Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Kwiecień w fioletach u Rogasia 4/12

Witam :)

Na Rogatym Blogu w kwietniu ma się "zafiolecić",gdyż wyzwaniem jest wykonanie zimowo-świątecznej karteczki właśnie w kolorze fioletowym.
Pomyślałam,że faktycznie będzie to dla mnie wyzwanie,ponieważ po pierwsze nigdy nie robiłam świątecznych prac w tymże kolorze,a po drugie - przyznam szczerze - nie lubię fioletu .
Z powodu niechęci do niego,w mojej kolekcji kartek niewiele fioletowych znajdziecie...
Natomiast w tym miesiącu wymigać się nie mogłam i postanowiłam "wziąć byka za rogi" :)
A żeby było mi milej przy tworzeniu,zdecydowałam użyć stempelki i troszkę oddać się kolorowaniu ;) Mam nadzieję,że Inka mi wybaczy małe odstępstwo ( chatkę-muchomorek,a zwłaszcza jego dach 😟 ) ...






*****

A niedawno na FB w grupie Halo Crafty - Inka zainspirowała mnie szalenie swoimi kwiatkami,które tworzyła online. Przyznam,że dawno nie robiłam kwiatków z papieru. Moda na foamiranowe zepchnęła te papierowe na dalszy plan ( przynajmniej u mnie ). Inka świetnie mi je przypomniała i z wielką przyjemnością oraz pasją - przystąpiłam do ich tworzenia. Niewiele ich,ale z czasem powiększę ten zbiór ;)



Idąc za ciosem stworzyłam jeszcze kilka takich :


Na dziś to już koniec :)
Lecę troszkę poczytać 📘  📖,bo ten miesiąc jak dotąd nie jest owocny ...Muszę nadrobić straty ;)
Życzę Wam miłych,pogodnych dni🌞🌞🌞
Ściskam  pozdrawiam😙

A.M.S.

24 komentarze:

  1. Ilonko, bardzo podoba mi się ta karteczka. Świetnie kolorujesz.
    Kwiaty są po prostu fantastyczne, nie mogę się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne kwiatuszki Ilonko sobie zrobiłaś. A karteczka wyszła Ci świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te kwiaty warto wrócić do dawnej pasji . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka w bajkowym klimacie - bardzo mi się podoba.
    Ja też zapomniałam o papierowych kwiatach choć kiedyś dużo ich robiłam. Wyszły Ci Ilonko wspaniale a róże - cudne!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ewuniu,także posyłam uściski 🌷
      Ps. Życzę powrotu do kwiatkowania 😉

      Usuń
  5. Piękna ta świąteczna karteczka, taka wesoła ! Kwiatki sa super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie wiem co Ty chcesz od tej kartki. Jest cudna, stempelki extra pokolorowane perfekcyjnie . Co prawda w stosie kartek nie wytypowałabym , że to Twoja , ale w tej fioletowej wersji podoba mi się bardzo.
    Papierowe kwiatuszki super, aż żałuję, że live Inki przegapiłam.
    Z czytaniem u mnie w tym miesiącu też kiepsko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Aniu 🌷
      Jutro Ci wyślę link do filmiku na Youtube,który Inka umieściła ( właśnie skrót z liva).Dziś już kompa mam wyłączonego. Pozdrawiam Cię również.

      Usuń
  7. Jaka piekna karteczka we fioletach, a kwiatki wpadła w nałóg ich robienia, piekne ci wyszły Ilonko :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję pięknie Violuś 😊
      Takie nałogi są nieszkodliwe A zarazem przydatne 😉
      Również pozdrawiam 🌷

      Usuń
  8. Fiolety lubię ale świąteczną kartkę w tym kolorze zrobić to jest wyzwanie!a Twoja kartka piękna i słodka. Kwiatki mnie zauroczyły, piękne są 🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze stempelki ;-), świetna praca- dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kwiatuszki :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty świetne. Karteczka dla Rogasia bardzo mi się podoba. Taką radosna.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie tworzysz! Kolorowanie pierwsza klasa, kwiaty tez swietne !

    OdpowiedzUsuń