Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2019

Bez użycia wykrojników ;)

Dzień dobry :)

Dziękuję Wam za słowa otuchy w poprzednim poście :)
Przyznam,że miałam chwilę słabości i tzw. " zawiechy " ,która na szczęście szybko ( póki co ) minęła.
Ponarzekałam,ja k to ja...a mogłam wziąć po prostu na wstrzymanie he he :)
Cieszę się,że ktoś ogląda i docenia to co robię :)
Słowa od Was mają magiczną moc !!!
💋💋💋
Faktycznie jest tak,że wkurzam się na ten cały bałagan,który jest wokół mnie,na pewno mniej irytowałabym się mając jakiś odseparowany kącik twórczy,w którym zamykałabym nieład " artystyczny " . Wszystkie wiecie co mam na myśli ;) Tłumaczyć nie muszę ;)
No,ale tak to jest gdy mieszka się na 47 m kwadratowych,pokój,który jest sypialnią,bawialnią oraz sypialnią musi służyć jeszcze za pracownię. Na dłuższą metę jest to męczące...jak wiecie.
No,ale dobra...pomarudziłam...postękałam sobie,a i tak wiem,że będę je tworzyć,bo faktycznie,gdy nieraz zamykam " warsztat " ,czyli sprzątam chatę na cacy,np.na dwa lub trzy tygodnie - bywa,że już mi się tęskni za moimi papierkami ;)
To by było na tyle tego mojego wywodu i lecę dalej z tym koksem ;)

Dziś mam znów kraftowy papier na tapecie,jednak postanowiłam poprzestać tym razem jedynie na dwóch kolorach. Zestawiłam brąz z bielą,dawno nie zrobiłam nic w tym połączeniu i troszku mi się za tym zatęskniło ;)


Kartka ta powstała przede wszystkim wg mapki do Scrappy Sketches,
którą poniżej przedstawiam,a kartkę naturalnie zgłaszam na wyzwanie na ww. blog.

Mapka w oryginale prezentuje się tak :

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

lecz postanowiłam ją odwrócić i stworzyć kartkę wg takiego rozmieszczenia :







Ponadto,wykonując tę pracę nie użyłam ani jednego wykrojnika. Piórka i rozetka to stempelki,które na biało potraktowałam embossingiem. A te przezroczyste piórka zrobiłam z kalki technicznej. Kółko również wycinałam nożyczkami ;)Dlatego też kartkę zgłaszam na wyzwanie :



oraz do  :


 

Kartka jest bez kwiatów, ( tekturka  - napis 100 lat ) więc niby jest ok,tylko zastanawiam się,czy zalicza się jeszcze do C&S,czy nie za dużo się na niej dzieje ... ???
Jeśli nie będzie spełniać warunków,to trudno,najwyżej nie będę brana pod uwagę ...
A póki co zaryzykuję i nakarmię nią żabkę ;)

********

Już poza wyzwaniami pokażę jeszcze jak ją odziałam :)
W sumie,to już żadna nowość - robię non stop takie same opakowania.
Z uwagi na to,że u Filigranek nie można było używać wykrojnika,więc nie mogłam pokazać całości.




Dziękuję Wam raz jeszcze za miłe słowa,które pozostawiacie w komentarzach,za to,że w ogóle tu zaglądacie ;) Jest mi niezmiernie bardzo miło :)
Przesyłam pozdrowienia i buziolki 😙😙😙 na resztę dnia oraz tygodnia !!!

A.M.S.

43 komentarze:

  1. Świetna interpretacja mapki Ilonko. Karteczka wyszła ślicznie ale jeszcze bardziej podoba mi się jej ubranko - kapitalny pomysł z tymi okienkami.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko kolejna śliczność w Twoim wykonaniu, trzymam kciuki za wyzwania niech CI się poszczęści i niech Twoja kartka wygra, bo jest ekstra :)
    A co do tworzenia to mam dokładnie to samo, metraż i duży pokój który robi za wszystko, więc doskonale Cię rozumiem :) Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Lidziu,byłaś u mnie więc widziałaś jak jest 😟
      Dziękuję Ci Kochana za Twoje miłe słowa,całuję również 😘

      Usuń
  3. I Ty chciałaś zakończyć prace rękodzielnicze!!!??? no chyba Ci coś na głowę spadło :-)
    Takie cuda robisz i nawet nie mysl o zamykaniu warsztatu !!
    Kartka jest świetne a to pudełko na nią genialne. Chyba się czasem nim zainspiruję.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej 😁😁😁 no dobrze,nie zamknę ha ha !!! Dziękuję Ci bardzo Aniu,podniosłaś mnie wesoło na duchu 💗 Inspiruj się ile wlezie,cieszę się,że Ci się podoba ❤❤❤

      Usuń
  4. Połączenie papieru craftowego z bielą to Twój znak firmowy, a jest to w Twoim wydaniu połączenie piękne i bardzo go lubię. Podziwiam i kompozycję i wykonanie. Piórka rewelacyjne. Powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko niezmiernie za tak pochlebne słowa 😊.
      To fakt,z kraftowym papierem i bielą najbardziej mi po drodze 😉
      Pozdrawiam Cię również 🙂

      Usuń
  5. Cudna kartka!!!! Powodzenia w wyzwaniach!
    P.S. Ja urzęduje w kuchni... też niestety jest to męczące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko 😊
      Uuu kuchnia...to też nie zazdroszczę...😩

      Usuń
  6. Po primo to mój odzew na poprzedni post, ani się waż, masz tworzyć dalej, tym bardziej, że sprawia ci to radość co widać i czuć he he :) Co do kartek eko bez wykrojników sa rewelacyjne, wszystko pięknie tworzy całość, ślicznie jak zawsze. Pozdrowionka gorące Ilonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Violuś 😉
      Dziękuję Kochana ,również Cię gorąco pozdrawiam 😘

      Usuń
  7. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne, kartka jest śliczna. A Twoje odczucia o tworzeniu nie są mi obce ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, przepiękna karteczka, nawet wykrojniki nie są potrzebne. Nie przejmuj się, ja też nie mam scrapowego kąta, za każdym razem wyciągam wszystko na biurko i podłogę w mojej maleńkiej dziupli, potem muszę chować (a potem nigdy nie pamiętam gdzie co schowałam:) I tak niemal codziennie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu 😊
      No właśnie,nie znoszę tego !!! Zwłaszcza,że przez to tak jak Ty ciągle wszystkiego szukam, co mnie doprowadza do szału 🥴🥴🥴
      Buziaczki Małgosiu 😘

      Usuń
  9. Bardzo mi sie podoba to pomysłowe opakowanie na kartkę :) za samą mandalą nie przepadam, ale biel w połączeniu z papierem kraftowym daje niesamowite połączenie :)
    Chyba gdzieś widziałam wyzwanie bez wykrojnika, zgłoś prace na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miłe słowa.Kartka jest zgłoszona na tę okoliczność 😉😆

      Usuń
  10. Prześliczna i bardzo pomysłowa praca,barddzo lubię takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszło z tym odwróceniem mapki. Piękna kartka!
    Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches i przy okazji serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu,bardzo dziękuję oraz takżepozdrawiam Cię serdecznie 😊

      Usuń
  13. Wspaniała! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba twoja interpretacja mapki. Kartka jest boska a ja takie kolory uwielbiam. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka! Lubię takie połączenie kolorystyczne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrapy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Amazing card! Thank you for joining egoCrafts Challenge #35

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i bardzo pomysłowa kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń