Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 7 września 2019

Guzikowe słoneczniki ;)

Witam serdecznie :)

Dziś znów shaker box,ale tym razem w innych barwach,niż craftowe ;)
Tym razem uwielbiane przez moją Mamusię :)
Czyli niezmiennie żółty i zielony.
Miała kilka dni temu urodziny,zatem nie mogło braknąć karteczki dla Niej na tę okazję :)

Wymyśliłam sobie takie guzikowe słoneczniki ( hmm...raczej " słonecznikowopodobne " )
Na wesoło...z guzikami - na szczęście :)

Jak wyszło...sami oceńcie :











Do kartki i życzeń oczywiście prawdziwy słonecznik :)
Nie mogło go zabraknąć :)


A oto kilka zdjęć od " kuchni ":


Oto wykrojniki,jakie użyłam do tych kwiatków :


Dziś miałam dodać spóźnione sierpniowe podsumowanie czytelnicze,ale mam ogromne problemy z internetem :( 
Powyższe zdjęcia wczytywały się około godziny !!!!!
Zatem,odpuściłam  :(  Niestety podsumowanie będzie bardziej spóźnione niż jest :(

Życzę WAM miłego,słonecznego weekendu :)

Serdecznie pozdrawiam :)

Buziaki 😙😙😙

A.M.S.





12 komentarzy:

  1. Baardzo ładna karteczka- taka radosna , ma w sobie to coś.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, zauroczyła mnie ta kartka - radosna, piękna, niezwykła. Guziczkowe słoneczniki są super!
    Sto lat dla Twojej Mamy, a dla Ciebie sto buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko śliczne są te słoneczniki z guziczkami i super kolorystyka tej kartki . To bardzo fajne kwiaty a tak mało ich się używa na kartkach.
    Serdeczne życzenia dla Mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu 🙂
      To fakt,rzadko je widać...
      Pozdrawiam również 😘

      Usuń
  4. Ilonko jak pieknie Ci to wyszło, zawsze stworzysz coś na prawdę wspanialego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słoneczniki !!! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń