Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2019

Sal z zegarem #5

Witam :)

Wpadam szybciutko i na krótko,tyko z tego względu,że muszę rozliczyć się z zegarem u Ani.
Prawie do końca maja będę jeszcze mniej aktywna niestety :( 
Rozpoczął się u mnie gorący okres " przedkomunijny ", więc czasu mam jeszcze mniej niż zazwyczaj :(

Nie zaszalałam,postępy niewielkie :(



Tyle czasu było na tę pracę,zdawałoby się dużo,a tu już niemal końcówka,a ja oczywiście nieogarnięta :( Muszę podgonić ten temat,bo nie zdążę :/
Gdyby nie ta pajęczyna,dawno bym już skończyła ...

Zestawienie z ubiegłego miesiąca z dziś :


Pozdrawiam Was serdecznie :)

A.M.S.

6 komentarzy:

  1. Mimo braku czasu i tak sporo pajęczynki udało CI się dorobić :)
    Trzymaj się cieplutko Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko cieszy mnie ogromnie, że mimo braku czasu jesteś ze swoim zegarem, cieszy mnie również ze konsekwentnie idziesz do przodu . Pajęczynka nabiera wyrazistości a ukończony zegar będzie cudowny.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrze, postępy widać. Na pocieszenie dodam, że i tak masz więcej niż ja, więc motywujemy się nawzajem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko,pozdrawiam serdecznie 😉. Na pewno mnie przegonisz,bo nie mam kiedy dosiąść do mojej pajęczyny 🤔

      Usuń