Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2019

Stworzone z sympatii... dla MIŁOŚCI :)


Witam :)

Tak,tak,z sympatii do Lidzi ,którą większość z Was zna w sferze blogowej :)
Zaangażowałam się w niespodziankowy projekt,który Lidzia zaaranżowała dla swojego ukochanego męża na dzień Walentynek :) Miała być to kartka Walentynkowa,ale nie mogłam się oprzeć,by nie zrobić czegoś nie tylko dla męża Lidki,ale by też Lidzię czymś miłym obdarować :)
Dlatego pomyślałam,że wykonam dla tej miłej pary coś wyjątkowego :)
Oczywiście nie mogłam tego całkowicie ukryć przed Lideczką,gdyż potrzebowałam do mej pracy ICH zdjęcia,zatem musiałam uchylić rąbka tajemnicy ... i dostałam wytyczne kolorystyczne :) 
Musiałam pohamować swe zapędy z niebieskim i różowym kolorem,które uwielbiam stosować w tego typu pracach :) Np. TUTAJ i TU
Pozostało mi uwzględnić prośbę Lideczki,choć nie było mi łatwo,ale myślę,że podołałam :)
I tak powstał blejtram z wizerunkiem zakochanej pary :)




Robiąc zdjęcia latałam z tym blejtramem z kąta w kąt,ponieważ było pochmurno i za diabła zdjęcie nie chciało oddać realnej rzeczywistości pracy. Trudno,jest jak jest ...Lepiej już nie chciało być ...

Karteczka z posta wstecz była właśnie do kompletu,więc jeszcze raz ją przedstawiam.
Skromna,w craftowym stylu :


Bardzo cieszę się,że mogłam uczestniczyć w tej niespodziance :)
Niezmiernie cieszy mnie radość osób,które bardzo lubię :)

Uciekam,bo sama dziś jestem podekscytowana,gdyż wraca na mały urlopik Moja Druga Kochana Połowa :) Liczę,że nadrobimy zaległe Walentynki ;)

Dziękuję Wam,że mnie odwiedzacie i za miłe słowa,które u mnie pozostawiacie :) 

To bardzo mnie cieszy i motywuje,gdyż ostatnio przechodzę mały kryzys twórczy :(

Pozdrawiam Was niezmiernie miło :)
Przyjemnego,słonecznego weekendu :)
Buziam 😙😙😙

A.M.S.

22 komentarze:

  1. Ilonko cudna niespodzianka .Forma tego dzieła jest mi nieznana, w życiu nie zrobiłam czegoś takiego, więc tym bardziej podziwiam.A ta kolorystyka bardzo w moi guście , chyba niebieski by mi to nie pasował.
    Miłego spędzenia czasu z druga połową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko kochana, póki co wciąż ta Twoja piękna praca stoi u nas na stole bo nadal napatrzeć się nie mogę :) Przepieknie to wykonałaś a kolorki sa idealne. Zdjęcie nie oddaje pełni uroku tego blejtramu, na żywo jest o wiele piękniejszy. Jeszcze raz Ci kochana za wszystko oboje bardzo dziękujemy. A teraz Ty ciesz się swoim Męzusiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę Lidziu🤗
      Dziękuję Kochana 😘😘😘

      Usuń
  3. Przepiękny blejtram i śliczna w swej prostocie karteczka.:) Lidzia z mężem będą mieli wspaniałe pamiątki.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę romantycznych chwil we dwoje.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna blejtram dla Lideczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już u Lidzi, to fantastyczny pomysł Ilonko. Blejtram jest prześliczny, na pewno będzie jedną z ulubionych pamiątek.
    Życzę Wam wspaniałego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny blejtram, świetny prezent i jak widać radość dla wszystkich i Obdarowanych i Twoja. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Craftową kartę podziwiałam już poprzednio, ale nadal uważam, że jest cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, podziwiałam już blejtram u Lidzi, ale z przyjemnością pooglądałam jeszcze raz, zwłaszcza, że różne oświetlenie wydobywa z niego coraz to inne szczegóły. Jest piękny i bardzo artystycznie wykonany.
    Ściskam mocno i życzę miłych choć spóźnionych Walentynek z Mężem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace stworzyłaś, Ilonko!
    Podziwiałam już u Lidki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. voir le message Dolabuy Gucci cliquez pour plus d'informations Dolabuy Celine source utile répliques de sacs ysl

    OdpowiedzUsuń