Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2018

Ślubna w eko i bieli ...

Witam :)

Tak cieszyłam się na początku wakacji,że będę miała tyle czasu,a tu lipa do kwadratu :(
Wakacje zbliżają się ku końcowi,a ja stwierdzam,że podczas nich,miałam jeszcze mniej czasu niż kiedykolwiek. Zganiam to na karb wyjazdu,po którym nie mogę się z niczym ogarnąć :(
Za tydzień wesele brata,a dziś wraca moja druga połówka,więc do końca sierpnia na pewno warsztat zamykam. Potem zacznie się szkoła i znów błędne koło ...
Dopiero dziś znalazłam chwilkę,by odpowiedzieć na komentarze z poprzedniego posta. Mam wielkie zaległości u Was :( Za co bardzo przepraszam :( Obiecuję,że znajdę chwilkę,by nadrobić braki .
Koniec smęcenia !!!

Dzisiaj ( ledwo !!! ) skończyłam kartkę ślubną,którą wykonałam na zamówienie.
Miała nie być różowa,wręcz przeciwnie-miała być nietypowa,zatem zaryzykowałam i postawiłam na eko brąz ( który ostatnio szalenie mi się podoba ) z dodatkiem bieli. 
Do tego stworzyłam proste opakowanie,zobaczcie sami :)









A tak wygląda opakowanie po rozłożeniu,to po prostu potrójnie zbigowana  " powierzchnia papieru " ;) Plus taka ozdobna nakładka,która podtrzyma całość.


Kartkę już dziś oddałam i została bardzo pozytywnie odebrana,ku mojej wieeeelkiej uldze ;)

To wszystko na dziś.
Dziękuję Wam bardzo za każde pozostawione słowo na moim blogu ;)
Cieszę się,że podobała Wam się moja morska karteczka z poprzedniego wpisu ;)

Miłego weekendu Kochani 💗💗💗
Pozdrowionka 😉😗 

A.M.S.

13 komentarzy:

  1. Ilonko, piękna jest ta karteczka, mi też się podobają takie w stylu eko.
    Karteczka jest pięknie skomponowana i to połączenie kolorów... dla mnie cudna :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, bardzo klimatyczna, mnie się niezmiernie podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, wspaniała kartka i jakie fajne, oryginalne opakowanie. Bardzo podoba mi się to połączenie eko brązu z bielą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko kartka jest rewelacyjna jak to u Ciebie . Eko tekturka z białymi dodatkami to świetne połączenie. Ale powiem Ci że to opakowanie mnie bardzo zaskoczyło. Jest jak dla mnie extra i niewiele nakładu pracy wymaga. Chyba skorzystam i ja z tego pomysłu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo ;)
      Cieszę się,że pomysł z opakowaniem spodobał się i będzie bardzo mi miło jeśli z niego skorzystasz ;)
      Również pozdrawiam serdecznie i ...życzę miłego tygodnia ;)

      Usuń
  5. Prześliczna kartka eko, cudownie wszystko skomponowane. Jak dobrze widziałam na FB to jeszcze tutaj kochana wszystkiego najpiękniejszego w życiu z okazji urodzin :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś,dziękuję za miłe słowa oraz za pozostawione Tutaj jeszcze raz życzenia ;)
      Buziaczki Kochana :* :* :*

      Usuń
  6. Piękna, oryginalna kartka!
    I mnie ostatnio oczarował craft karton...
    A co do wakacji, to mam dokładnie takie same spostrzeżenia - miałam nadzieję na więcej czasu, a skończyło się na jego kompletnym braku.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń