Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 2 czerwca 2018

Zamykam Komunijne klimaty w tym roku + Występ gościnny w Scrapkowo.pl ;)

Witam serdecznie :)

Z końcem maja zamknęłam  tegoroczny sezon na karteczki komunijne.
Zwlekałam z tą, ponieważ była zarezerwowana na zaproszenie od Scrapkowo.pl
Przyjęłam je ochoczo,ponieważ mam niezwykły sentyment do Scrapkowo i Kingi :) 
Od Scrapkowo właśnie zaczęłam moją przygodę z karteczkami na poważnie ;)

Wykonałam takową karteczkę ;)
Plus duże opakowanie na kartkę oraz na pudełeczko z biżuterią  ;)








Dziękuję Scrapkowo za ugoszczenie mojej osoby ;)

A Wam Kochani za odwiedzinki i miłe słowa :)

Miłego weekendu :)***

A.M.S.

6 komentarzy:

  1. Ilonko, piękny i delikatny komplet, zachwycający.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kochana ter Twoje karteczki, zawsze takie fajne, delikatne i pięknie skomponowane i wszystko na nich do siebie pasuje. a do tego jeszcze potrafisz to pięknie opakować, więc czego chcieć więcej? Ściskam Cie mocno i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślizna inspiracja! Gratuluję występu :)

    OdpowiedzUsuń