Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2017

Okolicznościowa w niebieskościach / Jemioła dla Uli / C & S dla Inki

Witajcie :)

Ostatnio zastanawiałam się dlaczego tak mało u mnie prac w moim ulubionym niebieskim kolorze ...
Nie znam odpowiedzi ...Dziwię się sobie :P
Postanowiłam to nadrobić,więc wykonując następną karteluchę zaszalałam z blue :) dodając odrobinę szarości.
Kwiatuchy " uturlałam " sama z foamiramu...kurcze uzależniłam się od tej pianki :)








Mam jeszcze dwie kartki w zanadrzu,dla Uli i Inki,z radością dołączam do całorocznego karteczkowo-świątecznego projektu u dziewczyn :)

Uli temat styczniowego wyzwania - " Jemioła " 







Przyznam szczerze,że tę kartkę chciałam także wyznaczyć do zabawy 
u Inki,gdzie tematem wyzwania jest kartka w stylu Clean And Simple...

 
Ale zdecydowałam,że nie pójdę na skróty i poczyniłam jeszcze jedną :)
Jest niemalże identyczna do tej z poprzedniego posta lecz różni się pewnymi detalami :)





To by było na tyle :)
Uciekam,bo coś jestem niewyraźna...Już 37 na termometrze,oby nie wzrosło !!!
Miłego Piąteczku oraz weekendu :)

Buziam ❤❤❤❤


27 komentarzy:

  1. Piękne prace! Bardzo podoba mi się ten stempelek z jemiołą:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki - wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko z tymi kwiatuszkami w kolorze nieba można się zakochać po same uszy,jest boska.Ależ Ty cudne te kwiaty robisz,ślicznie cieniujesz ten materiał,gdybym mieszkała bliżej to wpadłabym na nauki takiego kwiecenia.
    Pozostałe karteczki minimalistyczne i też piękne.Śliczna ta jemioła.
    Widze ,że z początkiem roku szalejesz z zabawami,a to oznacza ,że będziemy częsciej widywać Twoje śliczne prace i Ciebie przy okazji poczytywać .
    Buziaki słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko w tej kartce niebieściutkiej sie zakochałam, te kwiatuszki są przepiękne. Robie już któres podejście do kursu na kwiatki do kartek z foamiranu , jest szansa że będzie niedługo w Katowicach.
    Pozostałe dwie kartki też świetne , mów co chcesz ale CAS jest rewelacyjny , minimalizm potrafi być piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko, karteczki piękne, ale ta niebieska jest po prostu mistrzowska. Ja też najbardziej lubię kolor niebieski. A kwiatuszki są boskie i jeszcze ta koroneczka - cudo!
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaczki.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhh! więc nie tylko ja za niebieskim szaleję ;))
    Pełne uroku wszystkie trzy Twoje kartki! Uturlałaś śliczne niebieskości, nie poszłaś na skróty, a.. mogłaś, choć rzeczywiście, kartka especialy for Rogaty jest najbardziej simply!
    Bardzo mi się podoba! taka trochę eco, naturalna - no super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piankowe kwiatuszki przepiękne :-))) Jemioła delikatna , a prosta bombka na brązowym tle fantastyczna :-))) Piękne kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności stworzyłaś! Niebieściutka jest niesamowita, z jemiołą bardzo delikatna, mogła faktycznie być również dla Inki. Brązowe tło dla trzeciej dodało karteczce uroku surowej elegancji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki stworzyłaś :) Niebieska jest cudowna i w również w moich ulubionych niebieskościach :) Super cas :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki,podziwiam wenę,chociaż jest już po świętach;)Zdrówka życzę*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko, tak mi dobrze, tak mi rób! :) Uwielbiam niebieskie, ba...ja go kocham więc ta karteczka to dla mnie istne cudeńko, do zakochania się :) Pozostałe też są super, ale ja jestem wpatrzona w tą pierwszą, jest naj naj:) Zdrówka CI kochana życzę, nie poddawaj się czasem żadnemu choróbsku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Ukochana, jak ja Kocham Twoje prace ! Uwielbiam Twoje delikatne kwiaty o kolory jakie dobierasz. Te niebeiskości -och po prostu cudo !!! Kochaniutka Zdrówka CI życzę :*:*:* Buziaczki Kochana Moja

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne kartki, ja ostatnio probowalam wykorzystac wlasnie ta koronke, ale mi jakos nie pasowala...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Ilonko! Piękne wszystkie karteczki. Ta blue ma piękną bogatą kompozycje, fantastyczne kwiatuszki z pianki, muszę obczaić gdzieś tą technikę. Ostatnia karteczka wyjątkowo przypadła mi do gustu. Super ujęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam,że nie tylko ja podziwiam karteczkę w niebieskościach !
    Dwie minimalistyczne też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne karteczki! śliczne piankowe kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki Aldonko ale dziś pierwsza jest bezkonkurencyjna. Kwiaty rewelacyjne, piękne warstwy i kapitalny dobór kolorów - to prawdziwa perełka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieska jest przepiękna, ale CAS - bardzo się mi podoba kolorystycznie i kompozycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki!
    Ta w niebieskościach mnie zachwyciła - cudne kwiatki i te przeszycia...

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie trzy prześliczne, ale niebieska jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bez wyjątku bardzo ładne:) Ciekawa różnorodność:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za niebieskim nie przepadam ( chyba) aleTwoja karteczka jest prześliczna!!! Przepięknie uturlałaś kwiatuszki i w ogóle jest boska!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki robisz, i te proste, i te na bogato-jak ta w kolorze blu. Podziwiam też foamiranowe kwiatuszki, są bardzo okazałe. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wszystkie! I ta bogato-niebieksa, i te prostsze. Super są.

    OdpowiedzUsuń