Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 8 stycznia 2016

124

Witam serdecznie :)

Wpadam tutaj pomimo natłoku dzisiejszych zajęć...
Musiałam wygospodarować chwilkę,by pokazać Wam co nieco :)
Ponieważ znów zawalę się zaległościami.
Mój Mikołaj kochany fundnął mi pod choinkę big shota,oczywiście ku mojej wielkiej uciesze :) :) :)
Moja przygoda z karteczkami nabrała dzięki temu jeszcze większych rumieńców :)
Już dziś mogę pokazać,co stworzyłam dzięki tej super maszynerii :)
Moja kolekcja wykrojników jest jeszcze uboga,ale nie od razu Kraków zbudowano ;)
Na razie cieszę się z tego co mam :)
Ale już nie gawędzę,tylko zapodaję foteczki :)
Dziś mam dla Was aż trzy inspiracje :)
Są w bardzo podobnym stylu,różnią się papierkami i dodatkami :)
( Wszystkie kwiatuchy wykonałam jak zawsze samodzielnie :) )
Oto pierwsza :





Druga niemalże identyczna - w szarościach i bieli :





Czas na trzecią...w mojej ulubionej czerwonej krateczce :)




Która Wam najbardziej przypadła do gustu ???

Na dziś to już wszystko,bo z czasem u mnie marnie :(

Pozdrawiam Was mocniuchnooo :)
Do następnego :)
<3













4 komentarze:

  1. Piękne Kartki, ale ta z szarością i bielą cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie są piękne Ilonko;) Naprawdę trudno byłoby mi się zdecydować,gdybym musiała którąś wybrać? ,,Zakosiłabym" obie;););) A małż zrobił Ci cudowny upominek;) Aż Ci zazdroszczę... Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją faworytką jest ta z deseczkowym tłem, ale wszystkie są świetne;)

    OdpowiedzUsuń