Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 15 lipca 2015

96

Hej :)
Dziś znów karteczka w podobnym stylu do tej z poprzedniego posta,ale wykonana tym razem z okazji chrzcin.
Miała być na różowo,więc tak też się stało... 




Zdjęć niewiele,ponieważ kartka była robiona na szybko...nie zdążyłam nawet przed fotografowaniem obciąć nadmiaru wiszących wstążeczek...

Co do mojej radości na temat naprawienia się blogusia mego,to chyba przedwcześnie się cieszyłam :(
Otóż,próbowałam utworzyć lewy pasek boczny,chciałam by był tam gdzie poprzednio i co się stało ???
Znów pojawiało mi się tylko tło !!!
To znaczy,że jednak poprzednie tło nie tworzyło problemu...już nie wiem co ...Po prostu musi być ustawiony na domyślnym szablonie,bo jak z czymkolwiek w niego zaingeruję,już się buntuje. Szkoda naprawdę,że nie mogę wykonać NAJPROSTSZYCH !!! zmian. Jestem zmuszona mieć na swoim blogu groch z kapuchą ,wszystko naciepielone z prawej strony,a z lewej pustką wieje...
Trudno...dopóki nie znajdzie się ktoś mądry,kto mi w tym pomoże - tak będzie musiało pozostać ...na nie wiem ile czasu :(
Najważniejsze,żebyście mogli wchodzić bez problemu.

Już zostały tylko 4 posty do 100 :)
Będzie mała niespodzianka :)

Nie ukrywam,że ta moja awaria bloga,która trwała dość długo ( pamiętam,że już w grudniu ubiegłego roku zaczął szwankować ) także wpłynęła na moją mniejszą aktywność blogową ...ostatnio naprawdę nie miałam ochoty już tu nawet zaglądać,a me myśli nawet bliskie były zamknięcia tego bałaganu na amen :(
No...ale póki co...jestem jeszcze :)

Dziękuję stałym obserwatorom i tym z przypadku za zaglądanie,oraz komentatorom za miłe słowa,które motywują i sprawiają,że jeszcze,że warto tu być.

Dobranoc :)

10 komentarzy:

  1. cudowne te Twoje karteczki, każda dopieszczona i precyzyjna, do tego piękne. Co do bloga to nawet nie próbuj rezygnować przez techniczne złośliwości bloggera, bo jest nas wiele podziwiających Twoje pomysły. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczko lepiej tak niech będzie z blogiem niż miałabyś całkiem zniknąć.Nie wolno Ci tego robić ,zabraniam kategorycznie a jak nie to będziesz mieć kochana ze mną do czynienia.
    Jak nakrzyczałam to teraz już na spokojnie mogę powiedzieć Ilonko ,że karteczka śliczna i tylko takie robisz.
    Buziaki wielgachne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm lae wygląd bloga może nie podoba się Tobie, ale mi osobiście nie sprawia trudności ogladanie w nim czegokolwiek, więc chyba nie powinnaś psuuć, gdy jest ok, karteczka fajna, podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem super jest. Piękne prace! Ej, nie uciekaj nam:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i urocza karteczka. Szkoda że blog wariuje się lepiej byś prowadziła taki niż miała zamknąć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonuś aniołku z przerażeniem czytałam wpis :) nawet niech Ci do głowy nie przychodzi znikać z blogosfery :) zawsze z niecierpliwością Cie wypatruję więc musisz pisać i tworzyć i pokazywać :) Buziole ogromne a karteczka to wiesz jaka jest, pisałam wczoraj ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie nie uciekaj nam, uwielbiam wchodzić na Twój blog...

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, tak nie mozna!!! i nie moglibyśmy podziwiać Twoich pięknych karteczek??? ta jest cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie Was kocham <3
    Wzruszyłam się ech...
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bloger to taki prosiak jest i czasami potrafi się skisic na amen ;-/
    ale nie poddawaj się, uda się w koncu! :-D

    OdpowiedzUsuń