Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

152

Witam w czwartkowy wieczór ;)

Ktoś mi ukradł wenę na kilka dni :(
Nie miałam ochoty na nic ...
Ale,gdy tylko poproszono mnie o koszyczki,natychmiast zakasałam rękawy i wzięłam się do roboty :)
Uporałam się z nimi wczoraj,zaczęłam późnym popołudniem,a wieczorem były gotowe :)
Miały być wykonane na wzór mego kuchennego koszyka na owoce/warzywa.
Oto one:
Do kuchni na owoce/warzywka

Do pokoju - na łakocie :) Barwy na życzenie :)
To tyle w kwestii koszyków...

Moja " Akcja Przydaśkowa " okazała się totalną klapą :(
Moje obawy sprawdziły się,no ale cóż...
Nie wniknęłam jeszcze do światka skrapowego,dużo czasu upłynie zanim to nastąpi;nie posiadam big shota,i innych bajerów,by moje kartki wyglądały bardziej profesjonalnie :( Zatem do niewielu zajmującym się skrapkami dotarłam :(
A większość z Was,moich obserwatorów - to solniaczkowe Mistrzyni lub Zdolniachy wyplatające ;) Zatem rozumiem..." Po co drzewo do lasu zawozić " he he :)
W związku z tym,postanowiłam edytować ówczesny post,zmieniając tam co nieco ...
Do gazetnika dołączyły trzy aniołki...
 Jeśli to nie zaowocuje,to kupię sobie strzelbę ha ha !!!
Żartuję oczywiście :)
Z każdą porażką należy dać sobie radę :)
Jeśli nadal nie będzie ów zabawa mieć powodzenia,to trudno...
Link do niej:
TUTAJ
A oto nowy baner do niej :
Zapraszam Was nadal do wymianki ;)

Pozdrawiam wszystkich Was,dziękując za miłe komentarze :)
Witam nową obserwatorkę :)

Ps.Zapomniałam wspomnieć,że wzięłam udział w konkursie u Ilonki na najładniejszą plecionkę z papierowej wikliny ;)
Wiem,że nie mam żadnych szans,gdyż biorą w tej zabawie bardzo utalentowane osoby :)
Nie agituję :)
Lecz,jeśli ktoś ma życzenie ...może głosować u Ilonki na mą pracę :)

Jeszcze raz pozdrawiam i życzę spokojnej nocki :)
:)***

6 komentarzy:

  1. Fajne koszyczki, podobaja mi się :).
    Popatrzę w swoich "przydasiach" czy mam coś na wymiankę i jako coś to się zapiszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyki śłiczne, tak starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszyki . Nie łam się co do wymianki Ja nawet nie zauwarzyłam tego posta nie wiem jak to się stało Mogę na blogu napisać że masz taką wymianke a ja mam trochę obserwatorów co robią kartki .Ja sama mam tylko kilka dziurkaczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorowe koszyki:) Nigdy nie próbowałam decu na wiklinie bo rzadko ostatnio barwię koszyki, ale czasem mam ochotę dodać coś kolorowego na szarakach ze zwykłych gazet, więc jak będę chciała spróbować to zgłoszę się po wskazówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, zaglądam podziwiam piękne wytwory.Co do wymianki to poproszę o dane do wysyłki chętnie się podzielę skrapkami ze swoich wykrojników . Wiem ile kosztują początki sama troszkę działam, a co podzielę się -))
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń