Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

:)

  Ostatnio zrobiłam kolejny koszyk,taki sam jak w poprzednim poscie,z tą różnicą,że większy.Nie zdążyłam go jeszcze pomalować,gdyż nie mam na nic czasu :( Od następnego tygodnia będę mogła bardziej skupić się na świecie blogowym jak i na pracach :) Musiałam powrócić niestety do wykonywania fotek telefonem,gdyż nowy aparat całkowicie sfiksował i oddaliśmy do naprawy w ramach gwarancji,tak że z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć...



  Pisałam niedawno,że wygrałam Candy u Moniki z bloga Art Shaker by Monique :)Dziś pochwalę się "słodkościami",które sprawiły mi ogromną radość :)







  Jeszcze raz dziękuję bardzo Monice i bardzo Ją pozdrawiam :))) 

Rozpieszczacie mnie dziewczynki kolejnymi wyróżnieniami!!! Dziękuję bardzo Fiołkom Aniołkom i Basi :)))

 Witam nowe osoby,których zainteresował mój blog i serdecznie wszystkich pozdrawiam :)))))

Dostałam zaproszenie do Marity, na rozdawajkę kosmetyków;odwiedziłam i skorzystałam:)Pewnie nie będę mieć szczęścia,ale co mi tam :)
 
"Biore udzial w ROZDANIU kosmetykow GIORGIO ARMANI'ego u Marity na blogu


 



22 komentarze:

  1. Masz cierpliwość do plecenia :) Super candy wygrałaś, czekam na Decu które wykonasz z tych pięknych serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko zapomniałam zaprosić Cię na moją wymiankę: http://corale-art.blogspot.com/2012/10/wymianka-swiateczna-u-corale-rt.html

      Usuń
  2. Widzę że i rureczek masz sporo nakręconych :-) Spodziewam się więc kolejnych wyplatanek ;-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj...tyle rurek czeka na wyplatanie ;)
    piękny kosz...i taki duuuuży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki sympatyczny koszyczek ;) Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :) piękny koszyczek :) zaczynam zazdraszczać tych wyplatanek :) działaj kochana bo świetne rzeczy robisz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko Moja Kochana!!! A tam...piękne od razu...cały czas się uczę... Ale dziękuję za milusie słówka !!!

      Usuń
  6. zapraszam na kolejną wymiankę, którą organizuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyk świetny, ale nakreciłas tych rureczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk super, zrobił na mnie duże wrażenie. Gratuluję.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszyk prezentuje się świetnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj, dziękuję za miłe słowa i buszowanie po blogu:-) równiez popatrzę co u ciebie ciekawego. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zegarek to bym ci porwała :)Mam nadzieję ,że uda ci się zdobyć ARMANIEGO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak w swoje szczęście nie wierzę :)A zegarka nie oddam :)Nigdy w świecie!!!Już mam sentyment do niego :)))

      Usuń
  12. Koszyk wspaniały... podziwiam!

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek normalnie jest bomba!!!świetna wymianka, a te Twoje koszyczki to ja kocham od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze,ale ci zazdroszczę tego koszyka:) Ja nie mogę się jakoś zaprać do wyplatania:( a nie ukrywam że mam taką ochotę...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ten kosz, jakby był węższy to można by go było nazwac torebką :) i gratuluję wygranego candy :) oj przydałby mi się taki zapas serwetek :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj stęskniłam się za twoimi tworami z wikliny i masy solnej :) czekam czekam cierpliwie :)
    Zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :) http://corale-art.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj kochana!
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń