Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

:)

   Znów na szybko niestety wklejam ostatnie moje fotki.Nie będę aktywna na blogu ok 3 tygodni.Może uda mi się przez ten czas coś stworzyć i tutaj zamieścić,ale nie obiecuję.Na pewno będę zaglądać do Was i oglądać Wasze wspaniałości :)
Taki oto kosz sprawiłam sobie niedawno,spełnia funkcję magazynu na moje niezbędne rzeczy


A oto końcowa partia mojej setki(brakuje mi jeszcze 8 sztuk,ponieważ w trakcie pracy właśnie tyle uległo zniszczeniu)


  
    Pozdrawiam Was mocniuchno i przy okazji witam nowych obserwatorów :) Dziękuję za to,że jesteście :) Miłego weekendu!!! 

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kosz - super praktyczny:) A te aniołeczki są po prostu przeeesłodkie!:) Buziaki kochana przesyłam, będę czekać niecierpliwością na Twój powrót:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj koszyk by mi się tez taki przydał na rękodzielnicze przybory.
    A anielinki super. mają słodkie usteczka!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Cię ;-( Wszystko tak cudownie Tobie wychodzi!!!!! Zazdrosna jestem ;-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ps. Czy to znaczy że na drugim także nie bedziesz przez 3 tyg.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha:)A ja Cię lubię :)Nie,no na drugim będę co jakiś czas wpadać z podsumowaniem moich męczarni :)))Buźki :*

      Usuń
  4. Wow ,jestem pod wrażeniem ,sto aniołków to jest liczba.fajowsko wyszły sa słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:)Będę tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tzn gdzieś wyjeżdżasz? Aniołki słodkie, tylko tak się zastanawiam - nie nudzi Cię tworzenie takiej ilości takich samych postaci? Tak pytam, bo jak ja coś szyję, to jedna, dwie sztuki i już mi się chce czegoś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie armie aniołków!! Mają super grzywy opadające na twarz, czad!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Ty tak do mnie nie pisz... moje pomysły wkrótce się wyczerpią i zacznę powielać stare, a wtedy będziesz zawiedziona :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ,lubię złoty kolor przy wiklinie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bombowy kosz!!!!takiego jeszcze nie widziałam !! piękny a aniołki ach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny koszyk! Musze spróbować zrobić sobie taki. Aniołki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszyk rewelacyjny!! aniołki również..

    będę zaglądać :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajowy koszyk a i aniołki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek piękny a aniołki cudowne! Wracaj szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołków w takim formacie jeszcze u Ciebie nie widziałam! Wyglądają ślicznie! Ich buźki szczególnie! Przyznaj się skąd/jaką masz foremkę do odciskania sukieneczek z nóżkami? bo ja wciąż muszę radzi sobie bez tego ułatwienia... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy :)Foremka to dzwonek-najzwyklejsza do ciastek :)

      Usuń
  17. Wspaniałe!
    bardzo fajny ten kosz

    OdpowiedzUsuń
  18. Pikne janioły!!!Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy;)www.dusia19752008.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam Kochane za te wszystkie miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające są te Twoje aniołki, a w takiej ilości robią jeszcze większe wrażenie. :)
    Piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń