Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

:)

  Żeby nie było,że się obijam :)Na szybciutko wstawiam kilka nowinek:)
Mój pierwszy koszyczek-serduszko z papieru do ksero

Dostała go moja mama:)

Jak to u mnie bywa,przy pierwszym razie-zawsze jakieś krzywizny widać-a zdjęcie nie okłamie,więc widać jak byk:(



A to następna partia weselnych aniołków,do setki już mniej niż było:)))
   Zaczął się kolejny tydzień,więc trzeba go rozpocząć pracowicie,tym bardziej,że pozostało mi niewiele czasu do powrotu mojej drugiej połowy:)a wtedy znów będę zmuszona wyłączyć się na jakiś czas z blogowych zajęć.Póki co,trza zakasać rękawy:)
   Witam nowych obserwatorów i dziękuję Wam Wszystkim za bardzo miłe komentarze :)
        Miłego i udanego tygodnia życzę !!!!!

7 komentarzy:

  1. Koszyczek wyszedł bardzo ładny :) Nie bądź dla siebie aż tak surowa, bo wiadomo, że z czasem nabiera się wprawy a nie rodzi się z nią :) Z resztą co tu dużo mówić, moja pierwsza praca z papierową wikliną to była totalna porażka i nawet nie pokazywałam tego ustrojstwa na blogu, bo wstyd... Twój koszyk przy moim czymś to jak niebo i ziemia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to istna fabryka!!!! :) gdzie tam jest czas na obijanie się :):) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek i cudowne aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek bardzo ładny, aniołki cudnie sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczek i anioly przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko mi nie wmawiaj, że jestem ślepa!! dobra??? bo ja nic w tym serduchu nie widzę krzywego!!! chyba, że faktycznie jestem ślepa:)) śliczny koszyczek, ale armia anielska to mnie przeraża!!! są piękne ale zastanawiam się kiedy Ty je dłubiesz, malujesz,piekarnikujesz...itd. Normalnie powalają mnie te anioły na kolana. Całusy.
    p.s
    odpisałam na FB i jutro (dziś właściwie )jadę już. Paaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale armia :)) Niesamowite robi wrażenie! Rozumiem, że to dla gości weselnych? Świetny pomysł na upominek, dzięki któremu ta uroczystość na długo pozostanie w pamięci!!

    OdpowiedzUsuń