środa, 7 listopada 2012

Wymianka z "Hand Made by Maggii"

  Niedawno uczestniczyłam w wymiance zorganizowanej przez Magdę.Już poprzesyłałyśmy sobie prezenty i wiecie co???Jestem zachwycona!!!Mimo,że sama próbuję sił w wyplataniu,to uważam że dłuuuga droga przede mną,by dojść do takiej perfekcji jak Madzia!!!Jeśli macie ochotę na wymiankę z Madzią to zajrzyjcie na jej stronkę,jest jeszcze kilka wolnych cudeniek,które czekają na którąś z Was :)
     Oto koszyczek (puzderko ),które sobie "zaklepałam",no i już jestem jego szczęśliwą posiadaczką :)
Prawda,że piękne :) ???


   To jeszcze nie koniec :)))Magda zaskoczyła mnie jeszcze dodatkowymi niespodziankami :)
Cudne serduszko i dzwoneczek przyprawiły mnie o ciarki,gdy wyłoniły się niespodziewanie z paczki :)))


  
 Dla mnie to niezwykłe uczucie,gdyż od dłuższego czasu korzystam z Jej kursów,uczyłam się od podstaw i tu nagle...mam prezent od Mistrza:)))

    Ja przygotowałam dla Madzi wytwory z masy solnej,gdyż stwierdziła,że Jej się podobają,z naciskiem na koszyczek...Oto one:










Na koniec sesji zdjęciowej cała zawartość paczuchy :)))
  Magda twierdzi,że jest zadowolona,uff...strasznie się bałam,czy się Jej spodoba :)

To wszystko na dziś :)Jestem w trakcie przygotowywania kolejnych świątecznych tworków na wymianeczki :)))Zatem spadam !!!
                                                 Miłego wieczoru ;)***************

19 komentarzy:

  1. Fantastyczna wymianka :) wszystko przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem czego bardziej zazdrościć? Tego co dostałaś czy tego co wysłałaś? Wspaniałości :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem naprawde pod wrazeniem i prac Magdy i Twoich.
    Piekne rzezy zrobilas z masy solnej,nigdy tego nie probowalam,ale przyznaje,ze jak patrze na te wszystkie cuda to mam ochote sprobowac.. Skad tylko czasu na to brac?? Piekne Angela rzeczy robisz,cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent otrzymałąś, ale tez cudowne rzeczy wysłałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj fajna wymianeczka :) Twoja masa solna jak zwykle piękna i robiąca pozytywne wrażenie. Wytwory z wikliny też fajne, ostatnio dorwałam filmy jak zrobic taki dzwoneczek albo serduszko, po tym jak je u Ciebie znowu zobaczyłam, chyba spróbuje wyplatania :) tylko czy podołam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka! Śliczne plecionki dostałaś i jeszcze taka niespodzianka, rewelacja! A Twoje masosolniaczki są cudne, koszyczek piękny, aniołki słodziutkie, i cała reszta też. Pozdrawiam i życzę miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, oba zestawy są niesamowite. A Twoje prace - jakie dopracowane...

    OdpowiedzUsuń
  8. koszyk pięknej urody!
    a Twoje solniaczki...zwłaszcza te aniołki i serduszka CUDNE...
    i zauroczył mnie też świeczniczek! fajowy!
    kawał serca włożyłyście w tą wymiankę!! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! jestem pod wrazeniem!:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:) evvika.dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty takie cudeńka zrobiłaś? To jest przesłodkie! Dla mnie i masa i papierowa wiklina to czarna magia :-)ja to tylko szmaty, szmaty, szmaty... czasem papier. Dzięki Ci, Kochana, za komentarz pod przedostatnim postem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powiem tez zachwycam się właśnie tymi cudami z papierowej wikliny.nic dziwnego,że podobają ci się tak bardzo.
    Zresztą twoje aniołki też są śliczne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne :) zakochalam sie w tej papierowej wiklinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne te aniołki!!! Napatrzyc się nie mogę :) Zapraszam do mnie po wyróznienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam po odbior wyroznienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te prace! zapraszam do zabawy i po wyróżnienie http://cichyduszek.blogspot.com/2012/11/zakupy-i-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wymianka:)
    Twoje solne cudeńka są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń