Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Wiklinowego szaleństwa ciąg dalszy...

  Przez weekend było wiankowo i choinkowo :)Tak mi się spodobało,że bym tak mogła i mogła he he :)))Choineczki nauczyła mnie Ania w tym extra kursiku :)A wianuszki uczyłam się kilka dni wcześniej od Madzi:)Zapraszam Was na te super blogi :)
Moje wytworki są "gołe"ponieważ nie mam akurat w domku nic do ich ozdobienia.Wianuszki udekoruję niebawem,a choineczki poczekają na ubranka bliżej świątecznego okresu :)
Za wzornik posłużyła mi świeca w tle :)





"Wazonik"(wzornikiem był słoik)

Wszystkie w komplecie :)

Mój drugi wianek wraz z widokiem z naszego okna

A to już kolejny-czeka na malowanie i klejenie


Do wykonania tych wianków posłużyła mi zwykła "chuda" świeczka,gdyż zależało mi na efekcie o mniejszych rozmiarach
 Bardzo Wam dziękuję za tyle ciepłych,motywujących słów :)Dzięki Wam aż się wszystko chce :)))  Pozdrawiam Was gorąco ;)******                            
 

18 komentarzy:

  1. Piękne choinki, chyba też pomału muszę zacząć je robi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! no jesteś niemożliwa!!! Świetnie Ci wychodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I zaczyna robić się świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ktoś nauczy tak wyplatać, super choineczki :) światecznie faktycznie się zrobiło, jeszcze tylko aniołków brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne;-)))Choineczki są rewelacyjne;-))Koniecznie zapiszę sobie namiary na te blogi;-)))Może coś z samouczków skumam;-)))pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak..kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne!! Ta zielona śliczna!!! napracowałaś się a rezultat wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super powychodziło! Będę musiała zajrzeć na te kursy i spróbować :-)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem... Poprostu brak mi słów... Szok!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, można samemu zrobić takie cuda?????????????? Śliczne to !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynki!!!Jesteście wspaniałe :)))Dziękuję za takie komplementy :)))Całuję Was-każdą z osobna ;)************

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś przepraszam najmocniej za ten chaos i straszny bałagan na blogu,ale obiecałam sobie zrobić pewne ZMIANY!!! z okazji przekroczenia licznika 10000;stało się więc się wzięłam do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ cudeńka porobiłaś ....zielona choineczka jest śliczniutka już widzę na niej piękne czerwono -złote ozdoby :) olala ale się rozpędziłam :) poczekam na ozdoby w Twoim wykonaniu :)
    rewelacja Kochana :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne choinki, masz talent kochana , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany!!! Piękne te choinki i wianki :) i na zdjęciach wygląda to tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zrobic takie fajny wianuszek??

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne wyplatanki- bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń